اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی فرودگاه کاشان:

تحلیل دشمن با راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب شد

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی فرودگاه کاشان گفت: تحلیل دشمن نیز با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب شد.

تحلیل دشمن با راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان روح‌الله صنعتکار دوشنبه شب در نشست تربیتی شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در کانون فرهنگی الزهرا (س) این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی که بشارت ظهور آن از صدر اسلام داده شده  از سه رکن مهم«اعتماد به خدا، مردم و رهبری ولایت فقیه» تشکیل شده است.

وی افزود: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود علیه این سه رکن اساسی برنامه‌ریزی وسیع و گسترده‌ای را آغاز کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تمامی انقلاب‌های رخ داده در جهان بعد از یک دهه در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند ابراز داشت: امروزه تمامی سیاسیون جهانی بر این عقیده‌اند که انقلاب اسلامی بعد از سه دهه از شکل‌گیری و در دهه چهارم به دلیل یک انقلاب ایدئولوژیک بودن در جهان در راه رسیدن به اوج است.

صنعتکار بیان داشت: دشمن بعد از شکست‌های متعدد خود در جنگ سخت با جمهوری اسلامی امروز برای رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم با اعتقاد زدایی، اعتماد و اعتقاد مردم را نشانه رفته است تا با این اسلحه پنهان مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند.

به گفته وی در رکن دوم انقلاب اسلامی که پشتیبانی مردم از نظام است تلاش زیادی صورت گرفت تا مردم از انقلاب دور شوند اما راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد مردم عملکرد برخی از مسئولان را از انقلاب اسلامی و نظام جدا می‌کنند.

صنعتکار در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در آخرین ترفند خود چاره را در انداختن فاصله بین مردم و رهبری دید ابراز داشت: شبهه‌افکنی و هجمه دشمن به ویژه در فتنه سال 88 نقشه اصلی دشمن برای هدف قرار دادن رهبری بود اما رهنمودهای مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه پیچیده‌ای آن چنان مؤثر بود که بنی‌صدر اعتراف کرد اگر امام در قید حیات بود به مقام معظم رهبری به خاطر جمع کردن بساط فتنه، صدها آفرین می‌گفت.

وی جدا کردن مردم از رهبری و حکومت را نقشه 30 ساله دشمن دانست و خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات پیش رو نیز، تحلیل مرکز سابان آمریکا حکایت از آن داشت افزایش فشارهای اقتصادی، تورم و گرانی اعتراضات مردمی را به دنبال دارد که این تحلیل دشمن نیز با حضور حماسی مردم در 22 بهمن نقش بر آب شد.

صنعتکار همچنین با بیان اینکه فوکویامای ژاپنی شیعه را دارای یک بال سبز و یک بال سرخ می‌داند عنوان کرد: فوکویاما از رهبری در ایران به عنوان قدرت اصلی این دو بال شیعه نام برده است.

به گفته وی بال سبز شیعه، انتظار فرج امام زمان (عج) است که شیعه ایرانی معتقد است این منجی بشریت بالاخره یک روزی ظهور می‌کند.

صنعتکار تصریح کرد: بال سرخ شیعه نیز بال شهادت است که افرادی چون حسین فهمیده‌ها را دارد و امروز دشمن با هدف شکستن دو بال سبز و سرخ شیعه و رهبری به میدان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی آمده است.

وی در پایان متذکر شد: تأکید مقام معظم رهبری نیز برای شکست دشمن بر توجه به اقتصاد مقاومتی، رعایت زندگی مقاومتی با الگوی سبک زندگی است تا با مقاوم شدن در برابر تمامی مشکلات با الگوپذیری از سبک زندگی، دشمن نتواند ایمان و اعتقاد مردم را هدف قرار دهد.

به گفته وی، مردم ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند تحمل تشنگی، گشنگی و سختی را دارند اما تحمل تعرض به انقلاب اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/2406/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول