اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین عامل بازدارندگی استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین عامل بازدارندگی نظام مقابل استکبار جهانی است.

مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین عامل بازدارندگی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان شوشتر اظهار کرد: مشارکت مردم شوشتر در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس کرد و عامل اصلی بازدارندگی استکبار از حرکت‌های دیوانه‌وار است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم بسیار چشم‌گیر بود، افزود: حضور چشم‌گیر مردم در این راهپیمایی باعث شده است تا نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم در مسیر خود گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی و بر پایه مردم است و به این دلیل استکبار جهانی توانایی انجام هیچ کاری را ندارد.

*بار دیگر نقشه استکبار نقش بر آب شد

فرماندار شوشتر اظهار کرد: مردم شوشتر به همراه همه اقشار جامعه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ داشته‌اند و به این دلیل بار دیگر نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار مشارکت مردمی را سنجش می‌کند، خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی در این راهپیمایی بسیار چشم‌گیر بود و دشمن از اقدامات آتی خود پشیمان شده است.

وی تاکید کرد: مردم ایران با بصیرت مثال‌زدنی و هوشیاری حضوری به موقع در راهپیمایی 22 بهمن پیدا کردند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

*استکبار در کار ایران وامانده است

فرماندار شوشتر اظهار کرد: استکبار جهانی در کار ایران و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی وامانده است و به این دلیل از اقدامات آتی خود دچار تردید شده است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با وجود تصویب و اجرای تحریم‌های جدید شاهد مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن است و به این دلیل همه نقشه‌های خود را برای جدایی بین مردم و نظام نقش برآب می‌بیند.

انتهای پیام/72006/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول