اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر استاندار خراسان‌رضوی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: مردم شریف استان، امسال نیز همچون گذشته حضوری ماندگار در راهپیمایی 22 بهمن داشته و برگ زرین دیگری در تاریخ خراسان رضوی رقم زدند.

تقدیر استاندار خراسان‌رضوی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر با تقدیر از حضور پرشور، گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: پیام این حضور به تمامی مستکبران و بد خواهان نظام اسلامی، به طور قطع پیوند ناگسستنی ملت با نظام و رهبری است.

وی افزود: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان، همان گونه که از آنان انتظار می‎رفت، همچون مردم دیگر نقاط ایران اسلامی یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کرده و همراهی خود را با مقام عظمای ولایت، تا تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: مردم شریف و ولایتمدار استان، همواره و در تمامی عرصه‌های انقلاب، حضوری پر شور و تعیین کننده داشته و به خوبی دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

فروزان‌مهر در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: ایران اسلامی که در دوران حیات طیبه و سراسر افتخار خود، لحظه‌ای از توطئه‌های استکبار و نظام سلطه مصون نبوده و همواره آماج فتنه‌های گوناگون از سوی دشمنان بوده، اما بصیرت و همراهی مردم با امام راحل و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در عصر حاضر باعث شده تا هیچ یک از این اقدامات شوم، نتواند در اراده آهنین ملت در پیمودن مسیر نورانی انقلاب خللی ایجاد کند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: استکبار با ترفندهای گوناگون سعی در جداسازی مردم از نظام و ولایت دارد که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی، همچون گذشته توطئه‌های آنان را با حضور حماسی و پرشور خود، خنثی کردند.

انتهای پیام/70005/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول