اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما و استاندار کرمانشاه:

اوج شعور سیاسی مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایان شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک حضور حماسی مردم کرمانشاه در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اوج شعور بالای سیاسی و موجبات دلگرمی خادمان نظام دانستند.

اوج شعور سیاسی مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، در تقدیر از مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: صمیمانه‌ترین درودها را تقدیم می‌کنیم به مردم غیور و ولایت‌مدار استان کرمانشاه که هم‌چون سال‌های گذشته با حضور حماسی و چشم‌گیر خویش در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) و میثاقی دوباره با مقام معظم رهبری موجبات دل‌گرمی بیش از پیش خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را فراهم آوردند.

این پیام می‌افزاید: هم‌استانی‌های عزیز ما که به خوبی از کینه‌ورزی‌ها و توطئه‌های اجانب که برای دلسرد کردن مردم عزیز ایران از نظام الهی خویش با شیوه‌های مختلف رسانه‌ای و تبلیغاتی از هیچ خدعه‌ای رویگردان نیستند آگاه بودند، هم‌چون همیشه پابه‌پای ملت باصلابت با حضور گسترده و وحدت‌آفرین خود اوج شعور والای سیاسی و بصیرت مثال‌زدنی خود را نشان داده و بی‌تردید این درایت همگانی و حضور حماسی به عنوان برگ زرین دیگری در پرونده قطور و باعظمت ولایت‌مداری مردمان این دیار پر شرف ثبت و ضبط خواهد گردید که تقبّل و پاداش این عمل صالحه را در آستان حضرت احدیّت برای فردفرد شرکت‌کنندگان مسئلت می‌نماییم.

در پایان این پیام آمده است: امید آن‌که مسئولان نیز به عنوان خدمتگزاران ملت شریف ایران، به همراه آنان، پاسدار دستاوردهای عظیم و چندین ساله حاصل از خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول