اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبیک:

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان نظام اسلامی را مات و مبهوت و مأیوس کرد.

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌ الاسلام عبدالصمد رمضانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ و بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن، دل دوستان نظام اسلامی را شاد و دشمنان را رو سیاه کرده و ناکام گذاشتند.

وی افزود: قطعا دعای امام زمان (عج) بدرقه راه ملت ایران بوده است که توانستند در راهپیمایی 22 بهمن حضوری دشمن شکن و غرور آفرین داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر آبیک خاطر نشان کرد: امام راحل و ملت ایران مصداق بارز، روشن و قطعی این روایات وارده از ائمه اطهار (ع) هستند که آمده است: «مردی از قم مردم را به سوی حق، دفاع از حق و حق‌مداری دعوت می‌کند و گرداگرد او مردمانی مثل پاره‌های آهن محکم هستند.»

رمضانی تصریح کرد: امام راحل در طول عمر شریفشان هرگز از احدی جز خدا نترسیدند و مردانه در برابر سختی‌ها و مشکلات ایستادند به ویژه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که جانانه امام راحل و مردم مبارزه و ایستادگی کردند.     

وی اضافه کرد: مردم نیز به تأسی از امام راحل تمام سختی‌ها را تحمل کردند و همواره از امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند چرا که هیچ تندبادی تاکنون نتوانسته ملت ایران را ناامید کرده و بلغزاند.

امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری دلیل اصلی تزلزل ناپذیری امام راحل در عمرشان به ویژه در مقاطع سخت و حساس ایمان و اتصال وی به خداوند متعال بوده است.

رمضانی تصریح کرد: خدای متعال تکیه گاه ملت ایران است و عنایات امام زمان (عج) نیز هیچ‌گاه از ملت ایران قطع نمی‌شود و همواره شامل حال ملت بوده و خواهد بود.

وی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بستند و ثابت کردند که حافظ خون شهدا و آرمان‌های امام راحل هستند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول