اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پایبندی به ارزش‌های نظام مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی 22 بهمن بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پایبندی به ارزش‌های نظام و انقلاب مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه بود.

پایبندی به ارزش‌های نظام مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی 22 بهمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک امتحان الهی بود و ملت غیور و ولایت‌مدار ایران از این امتحان سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: امسال بی‎نظیرترین حرکت مردمی استان را در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بودیم و مردم بار دیگر پایبندی خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و نظام نشان دادند.

گرجی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود در روز گذشته نشان دادند که با تحمل فشارهای اقتصادی، عزت و افتخار خود را با هیچ چیز معامله نمی‎کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان، گفت: همکاری مدیران در اجرای باشکوه برنامه‌ها در استان بی‎نظیر بود و این موضوع هر سال بهتر از سال‌های گذشته است.

گرجی از رشد چهار برابری آثار تبلیغی دهه فجر در استان خبر داد و افزود: در برگزاری و اجرای برنامه‌ها تنوع و ابتکار خوبی به کار گرفته شد و در این رابطه از رشد خوبی برخوردار بودیم.

وی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی 22 بهمن برشمرد و ادامه داد: استکبار‌ستیزی، تداوم‌بخشی به پیشرفت‌های نظام، وحدت و انسجام مردم، لحظه‌شناسی، ایستادگی در برابر تحریم‌ها، حضور همه نسل‌ها و اثبات الهی بودن انقلاب از دیگر دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن بود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول