اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

افزایش 20 درصدی مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن/ مسئولان از مردم الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته، حضور مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می‎دهد.

افزایش 20 درصدی مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن/ مسئولان از مردم الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در گلستان بین 300 تا 400 هزار نفر برآورد شده است و نشان می‎دهد بیش از یک چهارم مردم در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

وی، راهپیمایی 22 بهمن را مظهر اقتدار ملی و مردمی عنوان کرد و ادامه داد: مانور بزرگ و اقیانوس مردمی، سراسر جهان را مبهوت خود کرد، چنانچه اگر تمام ابرقدرت‎های شرق و غرب و اتحادیه اروپا جمع شوند، باز هم نمی‎توانند یک صدم حضور میلیونی و انقلابی مردم ایران را رقم بزنند.

ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: روز گذشته ملت عزیز کشورمان به ویژه گلستانی‎ها حماسه دیگری خلق کردند و همچنان که مقام معظم رهبری این روز را عید ایرانیان خواندند، واقعاً جامع و کامل بود، چراکه دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سراپا ظلم سرنگون شد.

قناعت تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، وضعیت خفت و خواری در کشور حاکم بود و مردم تصمیم‎گیر نبودند و مستشاران آمریکایی و غربی برای این کشور تصمیم می‎گرفتند و ایران سراپا مصرف‎کننده بود و توان هیچ وسیله نازل و پیش پا افتاده‎ای را نداشت.

وی عنوان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت، ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است و به فرموده مقام معظم رهبری نخستین انقلابی بود که با مردم شروع کرد، با مردم ادامه داد و راه و مسیر خویش را از انقلاب هیچگاه تغییر نداد.

هدف انقلاب اسلامی به کمال رساندن و تعالی انسان‎هاست

استاندار گلستان افزود: گرچه برخی خواص راه خود را تغییر دادند و اهداف‎شان با انقلاب زاویه پیدا کرد، اما ملت بزرگ ایران بر همان مواضع امام راحل تحت زعامت مقام معظم رهبری همچنان استوار ایستاده و پافشاری می‎کند.

قناعت با تأکید بر اینکه حرف انقلاب همان حرف اوایل انقلاب است، عنوان کرد: هدف انقلاب اسلامی به کمال رساندن و تعالی انسان‎هاست.

وی فلسفه و شالوده اصلی انقلاب اسلامی را در ایجاد حیات طیبه خواند و اظهار داشت: حیات روحانی و پاک می‎تواند مردم را به رستگاری برساند.

ملت ایران بر مبانی و اصول خود محکم ایستاده‎ است

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه هدف انقلاب مشخص است، گفت: اهداف متعالی انقلاب اسلامی، کم یا زیاد نشده و اگر جایی شیطنت‎هایی به وجود آمده، هدف و مسیر انقلاب تغییر نکرده است، چنانچه مردم هنوز همراهی خود را با نظام اسلامی ذره‎ای کم نکردند.

قناعت اذعان داشت: ممکن است برخی تشکل‎ها، سیاسیون و خواص، راه خود را گم کنند و هدف‎شان منطبق بر انقلاب اسلامی نباشد، اما این انقلاب و این ملت بر مبانی و اصول خود محکم ایستاده‎ است.

مردم به مسئولان با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن پیام دادند که این مهم از ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و اینکه مسئولان از مردم الگو بگیرند و به جای اختلافاتِ دشمن شادکُن، به فکر وحدت باشند.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول