اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد از حضور پررنگ و حماسه‌ساز شهروندان مؤمن و با بصیرت خرم‌آبادی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تقدیر کرد.

فرماندار خرم‌آباد از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در این برهه‌ حساس از زمان که در اقصی نقاط مختلف جهان شاهد بیداری و استقامت ملت‌ها در مقابل زورگویی‌ها و ظلم ظالمان به مردم مسلمان هستیم، بار دیگر با ابهتی باشکوه و زیبایی خاص، فریاد آزادی و عزت اسلام را در یوم‌الله ‌22 بهمن به گوش جهانیان رساندید.

وی اضافه کرد: مردم شریف، غیور و متدین شهرستان خرم‌آباد با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر هوشیاری خود را در معرض دید عموم به ویژه دشمنان سرخورده این نظام و جهان اسلام گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند، با تمام قوا و نیرو از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد از مردم شریف شهرستان برای درک حساسیت یوم‌الله 22 بهمن و شرکت در این راهپیمایی باشکوه تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: راهپیمایی امسال به مراتب باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و این نشان می‌دهد، حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمن بر این ملت اثر‌گذار نیست و نخواهد بود.

وی یادآور شد: دشمن روش‌ها و شگرد‌های فراوانی را امتحان کرد تا این ملت امسال در عرصه نباشد، اما هیچ‌گاه در این شگردها و روش‌ها پاسخ مطلوبی نگرفته است.

انتهای پیام/2304/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول