اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 240

اعتماد: دو کتابخانه باز در ایستگاه راه‏آهن سمنان راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس ایستگاه راه‏آهن سمنان گفت: دو کتابخانه باز در ایستگاه راه‏آهن سمنان راه‏اندازی شده است تا مسافران بتوانند از خدمات فرهنگی این ایستگاه نیز استفاده کنند.

اعتماد: دو کتابخانه باز در ایستگاه راه‏آهن سمنان راه‏اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن اعتماد امشب در مراسم افتتاح ایستگاه مطالعه راه‏آهن سمنان که با حضور مدیرکل امور کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، فرماندار شهرستان سمنان و شماری از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار برنامه‏های اجرایی ایستگاه راه‏آهن سمنان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، در گذشته دو کتابخانه باز با همکاری اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان در ایستگاه راه‏آهن سمنان راه‏اندازی شده بود و اینک ایستگاه مطالعه نیز در این ایستگاه فعالیت خود را آغاز می‏کند.

رئیس ایستگاه راه‏آهن سمنان با بیان اینکه فضای مناسبی برای اجرای این طرح‏ها اختصاص داده شده است، اضافه کرد: باید گرایش‏ها به سمت امور فرهنگی و کتاب و کتاب‏خوانی بیشتر شود.

اعتماد بیان داشت: کتاب‏هایی که در کتابخانه‏های باز یا ایستگاه‏های مطالعه در دسترس عموم مردم قرار می‏گیرد، باید متنوع و دارای خواننده باشد.

وی همچنین از فراهم آوردن امکان استفاده از اینترنت بدون سیم در ایستگاه راه‏آهن سمنان خبر داد و گفت: این امکان با توجه به خیل قابل توجه مخاطبان دانشجوی شبکه ریلی سمنان فراهم آمده است.

به گزارش فارس؛ یکی از عوامل مهم در توسعه استان سمنان، توجه به توسعه شبکه ریلی و استفاده از خدمات ریلی در بخش‏های صنعت، گردشگری و مراکز دانشگاهی است.

روزانه بیش از 3 هزار نفر از طریق ایستگاه راه‏آهن سمنان به نقاط مختلف کشور سفر می‏کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول