اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور خبر داد

فعالیت 70 کتابخانه سیار روستایی/ فعالیت 120 نویسنده و چاپ 50 رمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از فعالیت 70 کتابخانه سیار روستایی در کشور خبر داد.

فعالیت 70 کتابخانه سیار روستایی/ فعالیت 120 نویسنده و چاپ 50 رمان

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، سید صادق رضایی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در دهه فجر امسال سه مرکز فرهنگی هنری در شهر تهران و یک مرکز نیز در فریدونکنار افتتاح شد.

وی افزود: اعتبار 500 میلیون تومانی برای ساخت و بهره‌برداری از مرکز فریدونکنار با همدلی مسئولان محقق شد.

مدیرعامل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری امسال در انتخاب کتاب سال نوجوانان جمهوری اسلامی یک رمان از این حوزه برگزیده شده است.

وی با اشاره به چاپ 100 عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان، بیان داشت: تولیدات حوزه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای نیز عملیاتی شده است.

رضایی با اشاره و تاکید بر لزوم همکاری کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و وزارت آموزش و پرورش برای ورود این محصولات به مدارس گفت: در بخش دیگری از فعالیت‌ها نیز امسال در حاشیه زلزله‌های تأسف‌بار استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی ورود پیدا کرده و از نیازمندان بازدید و کودکان را مورد حمایت قرار دادیم.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی، اجرای تئاترهای عروسکی و پخش فیلم برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده بیان داشت: تمام تولید کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سطح شاخص بوده و برجسته‌ترین آن، رمان جوان امروز بوده است.

مدیرعامل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همچنین از فعالیت 120 نویسنده و چاپ 50 رمان در همین عرصه خبر داد و گفت: تاکنون 69 کتابخانه سیار در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های سراسر کشور فعال بوده و امروز هفتادمین کتابخانه نیز در راستای عدالت‌محوری به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/86022/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول