اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد

راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری و رسانه در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از هماهنگی این سازمان با انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری و رسانه خبر داد.

راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری و رسانه در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدرضا علوی عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، از مجموع 300 برنامه پیش‌بینی شده، 220 برنامه متنوع و مختلف توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به مرحله اجرا درآمده است و مابقی برنامه‌ها نیز تا پایان سال طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرایی خواهند شد.

وی از چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان‌، نخستین کنگره بزرگ شهدای شهرستان تبریز و پنجمین جشنواره تابستانی تبریز به عنوان مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا شده توسط این سازمان طی سال 91 یاد و خاطرنشان کرد: در کنار این، برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌‌هایی چون جایزه ادبی تبریز‌، کتاب سال تبریز، جشنواره کارتون‌های شهری، جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم، جشنواره موسیقی عاشقی، جشنواره موسیقی موغام، جشنواره نقاشی مکتب تبریز‌، تولیدات متعدد فیلم، کتاب، نشریه و دیگر آثار فرهنگی هنری از دیگر اقدامات سال جاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به شمار می‌روند.

علوی همچنین از راه‌اندازی خانه‌های تخصصی فرهنگی هنری متعدد در داخل این سازمان به عنوان بخش دیگری از اقدامات فرهنگی هنری یاد و تصریح کرد: خانه‌های تخصصی فرهنگی هنری سازمان با هدف حمایت از فعالان فرهنگی هنری راه‌اندازی شده و در حال حاضر تمامی این خانه‌ها به صورت جدی و مستمر در حوزه‌های تخصصی خود مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در عین حال از هماهنگی این سازمان با انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری و رسانه خبر داد و افزود: این کتابخانه تخصصی طی سال آینده و با همکاری و پیشنهاد انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان و فعالان این حوزه تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

علوی در خاتمه افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین برنامه‌ریزی جامعی برای خرید آثار هنری از هنرمندان عزیز و خلاق تبریز و استان دارد که در این راستا دو اثر فاخر و نفیس شامل قرآن سنگی و کنسول منبت‌کاری شده طی سال جاری از سوی این سازمان خریداری شده‌اند.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول