اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

کتابخانه تخصصی مدیریت بحران آماده خدمت‎رسانی به محققان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: کتابخانه تخصصی مدیریت بحران آماده خدمت‎رسانی و در اختیار قرار دادن کتب مرتبط با مدیریت بحران به دانشجویان و محققان علاقه‎مند است.

کتابخانه تخصصی مدیریت بحران آماده خدمت‎رسانی به محققان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی آموزش همگانی و امداد و نجات استان اظهار داشت: این کتابخانه قریب به 2 هزار جلد کتاب و پ‍ژوهش تخصصی و عمومی در حوزه مدیریت بحران و دیگر علوم، منبع مناسبی برای محققان این رشته به شمار می‎رود. 

کتابخانه تخصصی مدیریت بحران آماده عضویت دانشجویان است

 وی تصریح کرد: دانشجویان علاقه‎مند می‎توانند با مراجعه به مدیریت بحران استان و عضویت در این کتابخانه از منابع علمی موجود استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ده‎ها دانشجوی رشته‎های تخصصی مدیریت بحران و یا رشته‎های مرتبط و محققان علاقه‎مند با مراجعه به این اداره کل از مواهب علمی این کتابخانه تخصصی بهره‎مند شده‎اند.

سمیعی با اشاره به زمان بهره‎برداری از این کتابخانه یادآور شد: علاقه‎مندان می‎توانند پس از عضویت در کتابخانه بین ساعات اداری، هشت صبح تا 14 از منابع علمی آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر ساله در ایام برگزاری نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، آخرین کتب تخصصی مرتبط با مدیریت بحران از این نمایشگاه خریداری و به این مجموعه علمی اضافه می‎شود. 

مبنای برنامه‎ریزی‎های مدیریت بحران باید متاثر از پژوهش‎های علمی باشد

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به پ‍ژوهش به عنوان مهمترین نیاز استان در عرصه مدیریت بحران تصریح کرد: شاکله و مبنای برنامه‎ریزی‎های این مدیریت در چهار چرخه مدیریت بحران باید متاثر از پژوهش‎های علمی باشد.

سمیعی یادآور شد: با فعال‎سازی مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط با مدیریت بحران، می‎توان آینده این مدیریت را به عنوان یک مدیریت جدید در سطح کشور، آینده‎ای روشن و رو به جلو ترسیم کرد.

کتابخانه تخصصی مدیریت بحران در محل اداره کل مدیریت بحران استان قرار دارد و در اواخر سال 1390 افتتاح و راه‎اندازی شده است.

انتهای پیام/2307/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول