اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 350

ملت ایران مقاومت خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: امروز ملت غیور ایران اسلامی به صحنه آمده و ایستادگی و پایداری خود را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران مقاومت خود را به نمایش گذاشتند

بهرام ستاری در حاشیه برگزاری راهپیمایی با شکوه مردم شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسیده از شهرستان‌های مختلف استان تهران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر بوده است و شواهد نشان از این واقعیت دارد که حضور مردم به مراتب پرشورتر از سال‌های قبل است.

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه اقشار مختلف جامعه با حضور پرشور خود نشان دادند که انقلاب اسلامی به نسل و یا گروه خاصی تعلق ندارد، عنوان کرد: امروز تمام افراد حتی کسانی که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا نیامده بودند، به انقلابی که به واسطه رشادت پدران و مادرانشان به پیروزی رسیده افتخار می‌کنند.

وی در ادامه گفت: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به استکبار جهانی فهماندند هرکجا که نیاز باشد باشکوه در صحنه حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

ستاری جنگ اقتصادی دشمن در این برهه‌ زمانی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی سراسر شور و شعف بود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده و بار دیگر نشان دادند که توطئه آنها در برابر عزم والای ملت ایران بی‌ثمر است.

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه مردم پیشوا امروز دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی به صحنه آمده و ایستادگی و پایداری خود را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم ولایی ایران اسلامی بار دیگر به استکبار جهانی نشان دادند که تا آخر پای آرمان‌های والای، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و همچنان پس از 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با نشاط به حرکت و حیات بالنده خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/2462/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول