اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش دناکوه سمیرم:

22 بهمن روز تجلی اتحاد ملی ایران است / حربه دشمنان بر اعتقاد ایرانیان کارساز نیست

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش دناکوه سمیرم راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی، دانست و گفت: امروز روز تجلی حضور با بصیرت مردم ایران، روز حاکم شدن اراده ایران و ایرانی و روز احیای کرامت انسانی و ایرانی است.

22 بهمن روز تجلی اتحاد ملی ایران است / حربه دشمنان بر اعتقاد ایرانیان کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مردم همیشه در صحنه شهرستان سمیرم در تمامی نقاط شهر و روستاهای شهرستان با حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن بار دیگر ولایتمداری، صلابت و بصیرت انقلابی خویش را به رخ جهانیان کشاندند و حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

بر اساس این گزارش مردم ولایتمدار بخش دنا کوه سمیرم از تمامی روستاهای منطقه پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم ‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی به گوش جهانیان رساندند و یک‌بار دیگر وحدت و همدلی سال 57 را رقم زدند.

بخشدار بخش دنا کوه پادنا در جمع راهپیمایان این حماسه ملی در روستای بیده، راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی، دانست و اظهار کرد: امروز روز تجلی حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعیین سرنوشت، روز حاکم شدن اراده ایران و ایرانی و روز احیای کرامت انسانی و ایرانی است.

وی حضور مردم بخش پادنا را از ساعات اولیه را نشانه محبت و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت دانست و افزود: حضور ما در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهانی است که می‌خواهند بین مردم و نظام مقدس جمهوری فاصله بیندازند، است.

قدمعلی غلامی شیبانی تصریح کرد: امروز ملت ایران ثابت کردند که تحریم‌ها و فشارهای دشمنان هیچ گونه تأثیری نداشته و مانند همیشه در صحنه حضور دارند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر پیوند ملت با آرمان‌های انقلاب دانست و یادآور کرد: انقلاب اسلامی ایران، بزرگ‌ترین نعمت الهی است که خداوند به مردم ایران عطا کرده است.

غلامی ادامه داد: تنها وحدت و همدلی بین آحاد جامعه و مسئولان توانسته تا به امروز ایران اسلامی را از گزند بدخواهان و استکبار حفظ کند و دشمنان ما بدانند که با هیچ وسیله و با هیچ حربه‌ای نمی‌توانند ایمان و وحدت این مردم ولایی را از بین ببرند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام با تحریم اقتصادی می‌خواهند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند، اما این تحریم‌ها به یاری خداوند تبدیل به فرصت می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه‌ای که پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تکبیر آن را مورد تایید قرار می‌دادند به پایان رسید.

انتهای پیام/2301/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول