اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

دشمن خواب تسلط بر ایران را هم نمی‌تواند ببیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پیام حضور ملت برای دشمنان این است که آنها حتی نمی‌توانند تسلط بر ایران را در خواب ببینند.

دشمن خواب تسلط بر ایران را هم نمی‌تواند ببیند

محمدکاظم پورامینی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه ملت ایران امروز با عنایت شهدا باشکوه‌تر از همیشه وارد صحنه شده‌اند، تصریح کرد: این حضور چشمگیر و حماسی نشان از تجدید عهد با آرمان‌های شهدا و امام و رهبری است و این پیام را به خوبی منتقل می‌کند که تا پای جان از این انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این حضور حماسی پیام‌های بسیار زیاد دیگری نیز برای دشمنان ما و کشورهای در حال انقلاب دارد، ‌اضافه کرد: پیام حضور ملت برای دشمنان این است که آن‌ها حتی نمی‌توانند خواب تسلط بر ایران را ببینند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه دشمنان هیچ گونه نقشی نمی‌توانند در کشور داشته باشند،‌ خاطرنشان کرد: هرچند فشارهای اقتصادی بسیاری را به وجود آورده‌اند اما مردم نشان داده‌اند زیر بار هیچ‌ گونه حرف غیرمنطقی و زور از جانب ستمگران نمی‌روند.

پورامینی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند ملت ایران تا زمانی که آنها در مسیر آرمان‌های مقدس انقلاب باشند،‌ حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای اسلام و دفاع از اسلام قیام کردند تصریح کرد: امروز ملت ایران ثابت کردند که تحریم‌ها و فشارهای دشمنان هیچ گونه تاثیری نداشته و مانند همیشه در صحنه حضور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تاکید بر اینکه ملت ایران مانند سال‌های قبل از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند، بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با وجود اتفاقات رخ داده مانند فشارها و تحریم‌های استکبار پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شده است.

پورامینی افزود: با وجود توطئه و دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی علیه کشور به برکت وجود رهبری و حضور مردم در صحنه نظام اسلامی به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ و افتخارآمیزی دست یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران را بیداری مردم در کشورهای مختلف دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در تحولات اخیر جهان تاثیرگذار بوده و ملت‌ها از مردم ایران الگو گرفته‌اند و این شکوه راهپیمایی عزم و اراده راسخ مردم ایران در پاسداری از نظام اسلامی و ثمره خون شهیدان را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول