اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

دشمن تاب دیدن موفقیت‌های ایران مبتنی بر دین را ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: دشمنان در این سه دهه تمام توان خود را صرف مقابله با نظام ایران اسلامی کرده‌اند چرا که آنها تاب و توان دیدن موفقیت‌ها و اقتدار نظامی مبتنی بر دین را ندارند.

دشمن تاب دیدن موفقیت‌های ایران مبتنی بر دین را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز با شرکت و حضور در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز 22 بهمن، ضمن تقدیر از حضور مردم این استان و شهر بندرعباس در راهپیمایی مذکور اظهار داشت: مرزداران هرمزگانی در سه دهه از عمر انقلاب همواره نشان داده‌اند که با بصیرت خود پشتیبانان همیشگی برای این نظام و رهبری هستند.

وی اضافه کرد: میزان و حجم مردم هرمزگان و به ویژه شهرهایی همانند بندرعباس در راهپیمایی حتی از سایر سال‌ها نیز پرشور تر و باشکوه‌تر است که این امر نشان از درایت و بصیرت مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

استاندار هرمزگان در ادامه از حضور سردار یحیی رحیم‌صفوی در بندرعباس نیز تقدیر کرد و افزود: هرمزگان همواره به عنوان پیشانی ایران اسلامی مطرح بوده است و حماسه‌های مردم این استان در طول تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی همواره در یاد و خاطره تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: دشمنان در این سه دهه تمام توان خود را صرف مقابله با نظام ایران اسلامی کرده‌اند چرا که آنها تاب و توان دیدن موفقیت‌ها و اقتدار نظامی مبتنی بر دین را ندارند و از همین رو تمام تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی به کار گرفته‌اند که به لطف خدا و بصیرت مردم تاکنون ایران اسلامی از تمامی گردنه‌ها عبور کرده و روز به روز به سرعت بیشتر در حال فتح قله‌های مختلف در حوزه‌های علمی و اقتدار است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: آنها که در تمامی عرصه‌ها از جمله‌های عرصه جنگ فیزیکی و سخت و جنگ نرم مغلوب هوشیاری و درایت ملت ایران شدند، اکنون به تمرکز بر فشارهای اقتصادی به زعم خود جنگی را در پیش گرفته‌اند که‌ می‌تواند از نظر اقتصادی مردم را از نظام دلسرد کند، اما فراموش کرده‌اند که این مردم درس گرفته است نهضت عاشورا و حسین (ع) است.

عزیزی تاکید کرد: رهبری عالمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، این کشور را بارها و بارها از خطرات نجات داده و این در حالی است که امروز ایران اسلامی قله‌های مختلف را فتح و با اقتدار و پیشرفت‌های حاصله در سه دهه اخیر، پرچمدار روندی جدید و نو در عرصه جهانی شده است.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول