اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر داران:

حضور پرشکوه مردم تجلی بصیرت و دشمن شناسی آنها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر داران گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی بصیرت و دشمن شناسی آنها است.

حضور پرشکوه مردم تجلی بصیرت و دشمن شناسی آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ضمن تبریک این عید بزرگ و مردمی به همگان آن را برای ادامه نهضت مهم و ارزشمند بیان و اظهار کرد: این روز بزرگ تنها به دلیل طعم شیرین پیروزی مهم نیست، بلکه برای تداوم انقلاب نیز به آن احتیاج است و نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز برای امت اسلامی در تاریخ اسلام و شکل‌گیری حکومت دارد.

وی به بینش عمیق مردم در دشمن شناسی و آگاهی، صبر و بصیرت اشاره‌ای داشت و گفت: دشمنان سعی دارند با ایجاد شکاف در بین امت اسلامی با آرمان‌های امام راحل کشور ایران را مورد تهاجم قرار دهند.

امام جمعه شهر داران افزود: اختلاف بین مردم و مسئولان نظام  از دیگر خدعه‌های دشمن است و 22 بهمن روز حاکمیت دین بر سرنوشت انسان در تمام شئون زندگی است.

وی دین حداقلی را نماز و روزه وسائل ظاهری دین بیان کرد و افزود: ما اعتقاد به اسلام حداکثری داریم، چرا که در جامعه ما پویایی و حرکت دارد.

کرامتی به سه عنصر مکتب، رهبری و وحدت در بین امت اسلامی اشاره و تاکید کرد: این سه عنصر هم در پیدایش انقلاب مؤثر بوده‌اند و هم در تداوم انقلاب اسلامی نقش ایفا می‌کنند و سبب انسجام مردم و پیروزی می‌گردند.

وی مکتب را برای نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و برقراری عدالت ضروری دانسته و یادآوری کرد: کسانی که در نماز جمعه‌ها حاضر نمی‌شوند و دین و مذهب در آنها کم‌رنگ است، بدانند که دشمن به آسانی در وجود آنان رخنه می‌کند.

امام جمعه داران با اشاره به ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم مصر افزود: تلاش دشمن برای شکستن وحدت و ایجاد شکاف و نفاق در بین مسلمان است، دشمن ساکت نمی‌نشیند.

امروز شهرستان فریدن شاهد جمعیتی کم سابقه در راهپیمایی 22 بهمن بود و مردم ولایتمدار شهرستان در عرصه‌ای دیگر با امام خامنه‌ای و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت کردند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول