اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-357

امینی: مردم نشان دادند تحریم‌های دشمن بی‏اثر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شاهرود گفت: دشمنان می‌خواهند با اعمال تحریم و فشار ما را از میدان مبارزه بیرون کنند اما مردم امروز نشان دادند تحریم‌های دشمن بی‏اثر است.

امینی: مردم نشان دادند تحریم‌های دشمن بی‏اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر امروز در جشن انقلاب که در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک نواب شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب ما ایستادگی روی پای خود و استقلال بود و دشمنان از همان ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تلاش کردند با تحریم و فشار استقلال ما را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: دشمن تلاش کرد با تحریم‌ها ما را محتاج خود کند و از مسیر استقلال و پیشرفت باز دارد؛ اما اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه دشمنان را ناکام گذاشته است.

امام جمعه موقت شاهرود خاطرنشان کرد: استقلال در تمام ابعاد خود یکی از تاکیدات امام و رهبری عظیم‌الشان انقلاب است و همین است که باعث شده ما اکنون به پیشرفت‌های بسیاری در ابعاد مختلف دست یابیم.

دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را ببینند

امینی بیان داشت: دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند و برای همین ما را زیر فشار می‌گذارند تا بتوانند ما را لااقل کنترل کنند و پیشرفت ما را کند کنند اما به فضل الهی و تلاش جوانان نتوانسته‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌ها استکبار اظهار داشت: از ابتدای انقلاب این تحریم‌ها بوده است؛ اما اکنون این تحریم‌ها شکل جدیدی به خود گرفته و از حد متعارف خود خارج شده و خارج از چارچوب‌های بین‌المللی اعمال می‌شود.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به تدابیر رهبر فرزانه انقلاب افزود: رهبری دوراندیش انقلاب از چندسال پیش با پیش‌بینی این فشارها هر سال شعاری را مطرح کرده و همگان را بدان فراخواندند.

مردم ایران ملتی آزموده‏شده هستند

امینی تصریح کرد: شعارهای این چند سال با توجه به اقتصاد مقاومتی که ایشان مطرح کردند، برنامه‌ریزی شده بود تا مردم از اصلاح مصرف خود و جامعه شروع کند و کمک به قناعت برسد و این یعنی بی نیازی از بسیاری از چیزهای که استکبار به خیالش ما از آن ضرر خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید در تمام ابعاد فردی و اجتماعی ما مورد توجه قرار بگیرد و ما با مصرف درست و هدفمند و شناسایی نقشه‌های دشمن و اتخاذ مسیر صحیح در برابر این جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون آییم.

امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر ایستادگی و صبر ملت ایران افزود: ملت ما ملتی آزموده شده است و با این فشارها میدان مبارزه را خالی نخواهد کرد و مانند همیشه با بصیرت و هوشیاری در صحنه حاضر است و دست طمع دشمنان را از این کشور قطع خواهد کرد و آنان را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول