اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه در جمع راهپیمایان 22 بهمن:

دشمن از بصیرت مردم و رهبری غافل مانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با اشاره به تقاضای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران گفت: دشمن از بصیرت ملت و رهبری ایران اسلامی غافل مانده است.

دشمن از بصیرت مردم و رهبری غافل مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ابرکوه اظهار داشت: آمریکا اکنون که جانانه از ملت و انقلاب اسلامی ایران سیلی خورده و در جهان بی‌اعتبار شده و سیاست شیطانیش در جهان به ویژه در خاورمیانه شکست خورده، به شدت به کوتاه آمدن ایران و گفت‌وگو و مذاکره نیاز دارد تا برگ برنده‌ای برای خود پیدا کند و ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و از سیاست هویج و چماق استفاده کند اما باید بداند که از بصیرت مردم ایران و رهبری غافل مانده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که در 34 سال قبل به عنوان نهالی در سرزمین طاغوت‌زده و آسیب‌دیده که شوره‌زاری از حاکمیت ظلمت و ستم و در پرتو سایه استعمار قرار گرفته بود، ظهور کرد، توانمندانه از همه موانع گذشت و امروز به عنوان شجره طیبه و درختی ریشه‌دار است که ایران و جهان در سایه‌سار آن شمیم معطر استقلال، آزادی و عزت‌مداری و خدامحوری را استشمام می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه افزود: ولایت فقیه به عنوان باغبان شایسته حافظ و حارث انقلاب است و اکنون بذر انقلاب در قلوب جهانیان افشانده شده است و تمدن نوین جهانی اسلام را نوید می‌دهد.

حسینی گفت: انقلاب اسلامی که با اتکا به ایمان مردم در پرتو کلمه توحید و با وحدت کلمه مردم و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید از ابتدا تاکنون چالش‌ها و تهدیدهای نابودکننده‌ای را پشت سر گذاشته است و از بحران‌های سیاسی و نظامی و فرهنگی و اجتماعی عبور کرده است.

وی ادامه داد: نمونه این چالش‌ها و بحران‌ها را در جنگ نابرابر تحمیلی، کودتاهای متعدد، توطئه منافقان و ترورها و نقشه‌های براندازی، اقدامات تجزیه‌طلبانه و خودمختاری گروهک‌های وابسته به بیگانه در برخی مناطق کشور و تحریم‌های همه‌جانبه اقتصادی و بلوکه کردن اموال و دارایی‌های ایران توسط آمریکا و تحریم‌های سیاسی و تلاش برای محروم کردن ایران از حق مسلم خود در انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز می‌توان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: امروز نسل سوم انقلاب با به دوش گرفتن بار امانت، میراث‌دار امام و شهدا شده‌اند و نسل اول و دوم را که فجرآفرین بودند و مدافعان هشت سال دفاع مقدس با افتخار و احترام مشایعت می‌کنند و همچون نسل اول و دوم صبورانه در برابر جبهه متحد کفر جهانی مقاومت می‌کنند و از حقوق مستقلانه خود به ویژه حق مسلم انرژی هسته‌ای دفاع می‌کنند.

حسینی افزود: اکنون و در دهه سوم انقلاب احساس می‌کنیم که مردم با همان هیجان و عزم دهه اول پویا و پرخروش با ستمگران ظالم و حق‌ستیز قدرتمندانه مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: سابقه سیاه ستمگری‌های آمریکا نسبت به ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب آن قدر زیاد است که امام راحل از این روباه مکار و عقرب جداره به عنوان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک جهان اسلام یاد می‌کنند و از این رو مبارزه با این غول استعمار در راس هدف و جریان انقلاب قرار گرفته است.

وی افزود: مگر رهبری و ملت بصیر ایران غافل از نیرنگ‌های این دشمن قسم خورده شده است که فریب این پیشنهادها را بخورد، رهبری معظم فرمودند: اگر کسانی بخواهند سلطه مجدد آمریکا را در کشور برقرار کنند، ملت گریبان آنان را خواهد گرفت.

حسینی گفت: امروز روز رقم خوردن سرنوشت مجدد کشور است، روز میثاق مجدد با امام شهیدان، روز خروش و قیام و نمایش خشم مقدس ملت و روز تجدید عهد با رهبر فرزانه انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش مسئولان قوای سه‌گانه در تلاش‌ها و خدمات را ارج می‌نهیم اما توصیه می‌کنیم که در مواضع و گفتار خود مواظب و هوشیار باشند و ناخواسته خوراک تبلیغاتی برای دشمن فراهم نکنند و آب به آسیای بدخواهان و معاندان نریزند و به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: دشمن در کمین نشسته است و در آستانه انتخابات 92 باید هوشیار باشیم و کسانی که در داخل زمزمه انتخابات آزاد سر می‌دهند گویا طی سه دهه حاکمیتی که خودشان هم داشتند در قفس بودند؟! ما باید قدر این ملت را بدانیم که ملاکش ولایت است.

انتهای پیام/2464/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول