اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-360

مطهری: راهپیمایی 22 بهمن سبب ناامیدی دشمنان شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی بر انقلاب اسلامی بود و ناامیدی استکبار را به همراه داشت.

مطهری: راهپیمایی 22 بهمن سبب ناامیدی دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در جشن انقلاب که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه 14 معصوم روستای ابرسج برگزار شد، با گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر در سخنانی اظهار داشت: مردم ما از ابتدای انقلاب حامی انقلاب و اسلام بوده‌اند و گواه آن، تقدیم هزاران هزار شهید به پای این انقلاب است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

وی افزود: در جای جای این کشور پهناور مردان و زنان استواری بوده و هستند که از همه چیز خود برای استمرار انقلاب اسلامی گذشته‌اند و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم اسلام کرده‌اند.

مطهری خاطرنشان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردم ایران، فهمید با ملتی سلحشور و مقاوم طرف است که هم از نظر اندیشه و فکر و هم از نظر قدرت اراده می‌تواند دنیا را تغییر دهد و برای همین هم دشمنی خود را علناً آشکار کردند.

استکبار جهانی هر بار شکست سنگینی خورده است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب با نقشه‌های گوناگون سعی کرد تا انقلاب را از میان بردارد اما هر بار شکست سنگینی خورد.

مطهری با بیان اینکه آنها از پیشرفت و اقتدار ایران هراس بسیار دارند، افزود: آنها این ترس خود را با طرح‌هایی چون اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی نشان داده‌اند و این‏ها گواه ترس آنها از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.

وی بیان داشت: دشمنی آنان با حکومت اسلام است؛ چرا که اسلام حکومت مردم بر مردم را ترویج می‌دهد و قوانین الهی حاکم بر آن بوده، اما در حکومت آنان قدرت برمردم حاکم و قوانین مادی و امپریالیستی بر مردم حاکم است.

مطهری افزود: حکومت اسلام مردم جهان را بیدار کرده و این باعث انزوای استکبار مادی جهان شده است و این‏ها همه از انقلاب اسلامی ما سرچشمه می‌گیرد و این نابودی استکبار را به همراه دارد و آنها این را نمی‌خواهند.

 

ملت ایران از روز اول در صحنه‌های مختلف حاضر بوده است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: ملت ما از روز اول در صحنه‌های مختلف حاضر بوده است و اکنون نیز با تمام قوا در صحنه حمایت از اسلام و ولایت حضور خواهد داشت و حاضر نیست به هیچ قیمتی آن را از دست دهد.

وی تاکید کرد: ملت ما نشان داده یک قدم از همه مسئولان و خواص جامعه در پیشبرد اهداف انقلاب جلوتر است و این سبب شده استکبار فشار را بر این ملت بیاورد و جنگ اقتصادی به راه بیندازد.

مطهری افزود: شما ملت هر چند با مشکلات دست به گریبان است، اما از اسلام و ولایت خود راضی است و با تمام توان از آن حمایت و حفاظت می‌کند و این را در فتنه 88 به خوبی نشان داد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: مردم ما از امتحان 22 بهمن به خوبی و پیروزمندانه مانند 34 سال گذشته بیرون آمدند و سیاهی آن به استکبار و ایادی آن خواهد ماند.

مطهری تاکید کرد: حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن تقویت اتحاد و همدلی ملی و مهر تاییدی بر اسلام و انقلاب در سایه رهبری ولایت فقیه بود و این به معنای ناکامی دشمنان در تحریم‌هاست.

انتهای پیام/2249/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول