اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی:

تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بی‌نتیجه است

خبرگزاری فارس:نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی را بی‌نتیجه خواند و گفت: این تحریم‌ها بر اقتصاد دشمنان آثار منفی داشته است.

تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بی‌نتیجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت الله حسن عالمی در اجتماع با شکوه مردم مرکز خراسان شمالی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور ملت ایران با وجود اعمال تحریم‌های شدید باعث درس استکبار جهانی خواهد شد و بهتر است استکبار برای از این حضور درس عبرت گرفته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب تصریح کرد: با وجود این توطئه‌ها این مردم نشان دادند که حامی و پشتیبانی خوب و قابل اعتماد برای همه مسئولان در نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم در مقابل سلطه‌جویی و زورگویی مستکبران ایستادگی می‌کنیم این ملت با کسی جز امام، آرمان‌های شهدا و رهبری عهد و پیمان نبسته است.

عالمی حضور امروز مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی را نشان از اقتدار و عزت بیشتر نظام اسلامی برشمرد و افزود: شاخصه انقلاب اسلامی ایران کفرستیزی و همبستگی در برابر جهان‌خواران است و این منش در پیروی از ولایت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت علمی،سیاسی گام‌هایی اساسی برداشته است و در این مسیر قله‌های رفیعی را فتح کرده است و به همین خاطر استکبار جهانی به هراس افتاده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر حرکت توحیدی انبیای الهی  است اضافه کرد: بی تردید برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی شده است و مردم نیز همواره با حضور خود در صحنه های مختلف وفاداری و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام و به این دلیل در این مسیر ثابت‌قدم گام بر خواهد داشت.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول