اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

دشمن بار دیگر از ملت ایران سیلی سنگینی خورد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: دشمن با حضور انقلابی مردم در 22 بهمن، بار دیگر از ملت ایران سیلی سنگینی خورد.

دشمن بار دیگر از ملت ایران سیلی سنگینی خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ملایر ضمن تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امروز این حماسه را بیعتی مجدد با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری خواند و افزود: امروز دشمن یک بار دیگر از ملت ایران سیلی خورد و این همان وعده الهی است که حق همیشه پیروز است.

وی گفت: امروز دنیا می‌داند با این حضور باشکوه مردم ایران دست از نظام و رهبری نخواهند برداشت و نشان دادند که اهل هیچ مذاکره‌ای با دشمن نیستند و رویش‌ها بر ریزش‌ها غلبه دارد.

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، انقلاب اسلامی را معجره قرن معاصر خواند و گفت: حرکت‌های پیامبرگونه امام و بصیرت مردم در پیروزی انقلاب نشان داد هر قیامی برای خدا باشد شکست‌ناپذیر است و قیام مردم ایران در سال 57 برای خدا و دین خدا بود.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که دست خدا از همه دست‌ها بالاتر است و امت ما با تمام سختی‌هایی که پشت سر گذاشته باز هم در برابر تحریم‌های دشمن مقاومت خواهد کرد و این همان رمز پیروزی ملت ایران است.

سقای بی‌ریا به پیشرفت‌های ایران در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ساخت هواپیمایی قاهر 313 دشمن را مبهوت کرد و دشمن برای این که نتوانست پیشرفت ایران را تحمل کند گفت «این ماکت است نه اصل» و وقتی دانشمندان ما موجود زنده به فضا فرستادند بهت و حیرت دنیا باز هم به سوی کشورمان جلب شد و این عبور از خط قرمز دشمن بود.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه ابراز داشت: اخیراً دشمنان به دروغ به ما پیشنهاد مذاکره داده‌اند، ما هرگز با دشمن مذاکره نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد حرف از مذاکره با آمریکا بزند یقیناً ملت ایران واکنش نشان داده و جلوی آن را خواهند گرفت.

وی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری خواستار دوری مسئولان از بداخلاقی‌هایی شد که باعث آزرده شدن مردم و صدمه زدن به نظام و خوشحالی دشمن می‌شود و افزود: مسئولان باید به نفس خودشان غلبه کنند و نگذارند مردم زیر فشارها له شوند.

سقای بی‌ریا گفت: این خواسته به جای مردم است که مسئولان از این هواهای نفسانی که مصالح انقلاب و ملت را به خطر بیندازند دوری کنند.

وی تصریح کرد: این حضور وفاداری ملت به نظام را نشان داد و مسئولان باید تا می‌تواند برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما هیچ نظامی را نداریم که ویژگی‌های انقلاب اسلامی را داشته باشد و مهم‌ترین رکن این انقلاب ولی فقیه و این رمز نجات ملت ایران بوده است.

در پایان بعد از سرود 2 هزار نفری دانش‌آموزان ملایر، قطعنامه با تکبیرهای مردم شهیدپرور ملایر خوانده شد.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول