اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان ازنا:

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمن را برهم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ازنا گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمن را برهم زد.

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمن را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز با تجلیل از حضور بی‌سابقه مردم ازنا در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور عظیم و حماسی مردم  در این روز نشان از پایبندی شما به انقلاب است.

وی افزود: این حضور دشمن کور کن شما نشان این است که همچنان خواهان نظامی اسلامی مبتنی بر اسلام و ولایت هستید.

امام جمعه ازنا با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما زائیده فیضیه و حوزه علمیه امام صادق است و این انقلاب توسط یکی از شاگردان مکتب امام صادق(ع) یعنی حضرت امام روح الله خمینی شکل گرفته است.

هراتی مطلق اظهار داشت: دشمن برای جدایی روحانیت از انقلاب و جدایی مردم از روحانیت برنامه طراحی کرده است و توسط برخی از سرسپردگان داخلی می‌خواهد این برنامه را اجرایی کند و کسانی که بر طبل جدایی روحانیت از انقلاب می‌کوبند جیره خوار و سفیر استکبار هستند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن ساکت ننشسته و به خیال واهی خود می‌تواند با تشدید تحریم‌ها مردم را از ولایت و نظام جدا کند، اما بداند مردم ما همان مردمی هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت و ایثار کردند.

امام جمعه ازنا یادآور شد: مردم ما پیرو حضرت محمد (ص) هستند و از تحریم‌ها باکی ندارند و اگر به ما گندم هم ندهند روزه می‌گیریم زیرا ما شیعه علی بن ابیطالب (ع) هستیم.

امام جمعه ازنا در ادامه با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه‌ها و حوادث انقلاب در سفارش به مسئولان گفت: قدر این مردم را بدانید و به وجود این بزرگواران بر خود ببالید که خادم چنین ملتی هستید.

وی همچنین خطاب به مسئولان قوا بیان داشت: وحدت و همبستگی و همدلی را از این ملت همیشه در صحنه بیاموزید و دستاوردهای عظیم نظام را در نظر بگیرید و با اختلافات و بگو مگوهای خود باعث عقب ماندگی و پیشرفت نظام نشوید.

هراتی مطلق در ادامه گفت: حضور و وحدت مردم را ببینید و اختلافات را کنار بگذارید و اگر مسئله‌ای هست، در بین خودتان حل کنید و کام مردم را تلخ نکنید.

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ازنا همگام با سایر هموطنان ایران اسلامی با حضور بی سابقه خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر معادلات و برنامه‌های خصمانه دشمن را برهم ریخته و نقش بر آب کردند.

راهپیمایان ازنایی با عبور از خیابان‌های امام، انقلاب و آزادی و تجمع در میدان فرمانداری با سر دادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و 22 بهمن یوم‌الله است تداوم حماسه حزب الله است از آرمان‌های امام و ولایت فقیه دفاع و سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

انتهای پیام/2304/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول