اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 337

مرگ بر آمریکا در پاکدشت طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مرگ بر آمریکا در پاکدشت طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم آگاه و همیشه در صحنه پاکدشت با حضور در خیابانهای شهرستان پاکدشت با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در پاکدشت امسال از میدان آزادگان آغاز شد و گروه‌های مختلف مردم از ساعات اولیه در حالی که بسیاری با خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کرده بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی در بیعت با رهبری و آرمان‌های امام راحل فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور کارگران، کارمندان، ورزشکاران، روحانیون، خانواده شهدا، دانش‌آموزان و دانشجویان، پیر و جوان، و زن و مرد همراه بود و با شرکت پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان و حمل عکس‌هایی از امام راحل و مقام معظم رهبری جلوه خاصی پیدا کرده بود.

راهپیمایان سپس با تجمع در میدان معلم شهرستان پاکدشت با صدور قطعنامه که با تکبیر شرکت‌کنندگان تأیید شد به سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گوش فرا دادند.

گفتنی است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری به همراه شهروندان همیشه در صحنه شهر فرون‌آباد در این مراسم باشکوه شرکت کردند.

همچنین از سوی واحد روابط عمومی شهرداری فرون‌آباد بیش از دو هزار پوستر با موضوع دهه فجر بین شرکت‌کنندگان در مراسم پخش شد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول