اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

شعار انتخابات آزاد توهین به شعور ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات، پشتیبانی و آماد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طرح شعار انتخابات آزاد در کشور توهین به شعور ملت ایران است.

شعار انتخابات آزاد توهین به شعور ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار محمد حجازی ظهر امروز در پایان راهپیمایی 22 بهمن در این شهر با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته و ما موظف هستیم تا شکر این نعمت را به نحو شایسته‌ای به جا آوریم.

وی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای کشور، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی است که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب طعم محرومیت و بی‌عدالتی را بیش از استان‌های دیگر چشیده و  امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در آن از نمود بارزی برخوردار شده است.

حجازی ادامه داد: نه تنها در این استان بلکه در همه شهرها و روستاهای کشور به خوبی می‎توان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را درک کرد و برهمین اساس با پایداری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکر این نعمت را به جا آورد.

معاون تحقیقات، پشتیبانی و آماد ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به آمار و ارقام موجود به تشریح توفیقات انقلاب اسلامی در رشد و توسعه کشور پرداخت و گفت: بهره‌مندی بیش از 90 درصد جمعیت شهری و روستایی از آب آشامیدنی سالم و برخورداری 85 درصد از جمعیت روستایی از خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از این تحولات است.

حجازی، توسعه بخش کشاورزی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در سال 56 ایران تنها قدرت تامین مواد غذایی 33 روز از 365 روز سال را داشت این در حالی است که امروز نه تنها مایحتاج مردم کشور در داخل تولید می‎شود بلکه توانایی صادرات محصولات به خارج از کشور را نیز داریم.

 

وی با اشاره به دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سال 56 رشد باسوادی در جمعیت بالای شش سال، 29 درصد بود در حالی که امروز به 90 درصد افزایش پیدا کرده است.

حجازی با بیان اینکه زنان جامعه در انقلاب اسلامی کرامت و شرف پیدا کردند، متذکر شد: زنان در دوران رژیم ستم‌شاهی حرمت و عزت خود را از دست داده بودند و به ابزاری برای دست‌یابی به امیال دیگران تبدیل شده بودند اما با پیروزی انقلاب جایگاه والای خود را پیدا کردند و یکی از افتخارات این نظام شدند.

معاون تحقیقات، پشتیبانی و آماد ستاد کل نیروهای مسلح کشور از حضور بیش از 2 میلیون دانشجو در کشور خبر داد و گفت: این درحالی است که قبل از پیروزی انقلاب ایران تنها 160 هزار دانشجو داشت و امروز در کسب علم رتبه سیزدهمین را در جهان کسب کرده‌ایم.

حجازی اذعان داشت: رشد نرخ علمی کشور 11 برابر متوسط جهان است و این نشان می‎دهد که ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مراحل رشد و توسعه را با سرعت بالایی پیموده است.

وی افزود: در کنار این دستاوردهای ارزشمند باید گفت تنها هدف شکل‌گیری انقلاب اسلامی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه می‎شود و این موضوع در همه ابعاد و ارکان این نظام به وضوح مشاهده می‎شود.

حجازی با بیان اینکه امروز چشم امید جهان اسلام به ایران اسلامی است، ابراز داشت: قطع رابطه با اسرائیل یکی از مطالبات ملت ایران بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی این امر محقق شد و امروز کشورهای منطقه نیز با الگوگیری از ایران حرکت‌های ضداستکباری خود را شکل می‎دهند.

معاون تحقیقات، پشتیبانی و آماد ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ادامه شعار انتخابات آزاد را توهین به شعور ملت ایران دانست و گفت: طی 34 سال از عمر انقلاب اسلامی این مردم بودند که آزادانه سرنوشت خود را رقم زده‌اند و انتخابات در کشور کاملا آزادانه بوده و ادامه خواهد داشت.

حجازی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن شرکت گسترده در انتخابات سال آینده پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود و مردم با هوشیاری بالای خود به این موضوع واقف بوده و همواره با ولایت‌مداری خود در مسیر تداوم انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/68004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول