اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

فتنه‌گران در پشت نقاب انتخابات آزاد دنبال اهداف پلید خود هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: فتنه‌گران راه‌های دیگر برای رسیدن به اهداف خود را شکست ‌خورده می‌دانند و در پشت نقاب انتخابات آزاد به دنبال اهداف پلید خود هستند.

فتنه‌گران در پشت نقاب انتخابات آزاد دنبال اهداف پلید خود هستند

علی ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فتنه سال 88 یک توطئه هدایت شده و به تمام معنا کامل بود که با انگیزه و با قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود.

وی افزود: امروز جریان‌های طرفدار و هدایت‌کننده  فتنه‌گران این افراد به گونه‌ای دیگر و در غالب چهره‌ای جدید مسایلی را عنوان می‌کنند که خطرناک‌تر از فتنه 88 است و ضربه‌ای که می‌تواند به نظام وارد کند نیز بسی سخت‌تر است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد راههای دیگر برای رسیدن به اهداف خود را را شکست‌خورده می‌دانند و اکنون در پشت نقاب انتخابات آزاد موضع گرفته‌اند تا اهداف پلید خود را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: این افراد قصد دارند نهادهای حاکمیتی را درباره صلاحیت در قالب انتخابات آزاد تحت فشار قرار دهند و با بحث انتخابات آزاد قصد داشتند کاندیداهای مورد نظر خود را به صحنه بکشانند که دسیسه‌ای بیش نیست.

ایران‌پور تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون 10 انتخابات ریاست جمهوری، 9 انتخابات محلس، انتخابات شوراها و خبرگان  در فضای آزاد و عادلانه برقرار شده و هیچ بهانه‌ای برای افرادی که دنبال منافع خود هستند، باقی نمانده است.

وی اضافه کرد: برخی از این افراد خودشان در انتخابات دوره‌های قبل شرکت و رای آوردند و در کشور مسئولیتی را برعهده گرفتند پس چه شده است که اکنون آزادی انتخابات را زیر سئوال می‌برند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در درباره اینکه انتخابات آزاد توطئه جدید علیه کشور است، گفت: رهبر معظم انقلاب در 19 دیماه سخنان روشنگرانه‌ای درباره بحث انتخابات آزاد داشتند که جای هیچ‌گونه بحثی را باقی نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: سخنان رهبر انقلاب یک هشدار جدی است به افرادی که دانسته یا ندانسته به این گونه مباحث دامن می‌زنند و در هر دو صورت نیز افراد دچار خطا هستند.

ایران‌پور اظهار کرد: اگر این افراد نادانسته به این بحث دامن می‌زنند نشانه این است که از بصیرت لازم برای گرفتن مسئولیتی در کشور برخوردار نیستند و اگر دانسته این کار را انجام دهند که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی و پیگیری اهداف پلید خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته تاکید کرده‌اند که نمایندگان، مسئولان، باید از بصیرت لازم را داشته باشند، ادامه داد: اصولگرایان معتقد به ولایت‌مداری و اصول انقلاب می‌توانند نقشه راه خود را در انتخابات 92 از سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب دریافت کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول