اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

مدعیان «انتخابات آزاد» یا جاهلند یا مغرض / زیر بمباران هم انتخابات را برگزار کردیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: کسانی که دم از انتخابات آزاد در نظام جمهوری اسلامی می‌زنند یا جاهلند و یا اینکه از روی غرض با دشمن همراه می‌شوند.

مدعیان «انتخابات آزاد» یا جاهلند یا مغرض / زیر بمباران هم انتخابات را برگزار کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در نشست تخصصی زن، رسانه و انقلاب که در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف ابراز داشت: یکی از دستاوردهای خوب و بزرگ انقلاب اسلامی بها دادن به شخصیت زن بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای نمونه در عرصه رسانه امروز شاهد هستیم که زنان به مراتب بیش از مردان در این عرصه در حال پیمودن پله‌های ترقی هستند.

زارعی ادامه داد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی موجب شد تا زنان بتوانند سربلند و پر افتخار در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند و اکنون زنان ما در همه عرصه‌ها و از جمله در رسانه و مطبوعات مشغول نقش‌آفرینی سازنده هستند.

نماینده اصولگرای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز این سخن که رسانه‌ها و مطبوعات نقش بزرگی در پیمودن مسیر توسعه در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون داشته‌اند، تصریح کرد: ارتباط متقابل و تعامل سازنده‌ای که رسانه‌ها با نظام اسلامی داشته‌اند یکی از دلایل پیاده شدن مردم‌سالاری دینی به صورت حداکثری در نظام جمهوری اسلامی شده است.

زارعی مردم‌سالاری دینی را با دموکراسی مورد ادعای غربی‌ها دو مقوله متفاوت دانست و گفت: در مردم‌سالاری دینی به کرامات والای انسانی توجه ویژه‌ای شده در حالی که دموکراسی مورد ادعای غرب وقعی به ابعاد مختلف شخصیتی انسان نگذاشته و همواره تک بعدی عمل می‌کند.

زارعی به انتخابات در نظام مردم‌سالار نیز اشاره کرد و گفت: در بدترین شرایط جنگ و بمباران و تحریم‌ها این ملت همواره پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و نظام اسلامی نیز برای تک تک آرای مردم اهمیت قائل شده است.

نماینده اصولگرای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از کسانی که ادعای لزوم انتخابات آزاد در کشور می‌کنند، خاطرنشان کرد: این عده کسانی هستند که حافظه تاریخی خوبی ندارند یا آن را از دست داده‌اند و به دو دلیل چنین افاضاتی از آن‌ها سر می‌زند.

زارعی ادامه داد: این‌ها یا غافل بوده و اسیر القائات دشمن و بدخواهان شده‌اند و یا این که مغرضانه در این وادی سخن‌پراکنی می‌کنند.

نماینده بویراحمد و دنا با ذکر این سخن که چنین ادعاهایی در طول 34 سال اخیر از سوی مغرضان و جاهلان کم نبوده، افزود: مردم راه خود را ادامه می‌دهند و مغرضان و جاهلان نیز بهتر است با مطالعه و تفکر بیشتر دست از چنین ادعاهای واهی که همراهی با دشمن بوده، بردارند.

انتهای پیام/2571/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول