اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

هدف از مطرح کردن انتخابات آزاد حذف نظارت استصوابی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: هدف بسیاری از کسانی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان و دور زدن این نهاد اسلامی و انقلابی است.

هدف از مطرح کردن انتخابات آزاد حذف نظارت استصوابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید‌عبدالرضا هاشمی عصر امروز در نشست بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و روز به روز بر قدرت نظام افزوده شده است.

وی افزود: مسئله انتخابات ریاست جمهوری آینده از مهم‌ترین مسایل پیش روی نظام است و همه باید برای برگزاری باشکوه این انتخابات اهتمام ورزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه انتخابات آزاد یکی از رموز مشترک فتنه‌گران در انتخابات 92 است، خاطرنشان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

هاشمی ضمن تشریح فتنه 88 و برنامه‌ریزی‌های دشمنان داخلی و خارجی برای ایجاد فتنه‌ای دیگر گفت: هدف بسیاری از کسانی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان و دور زدن این نهاد اسلامی و انقلابی است؛ تا در زمینه احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری سخت‌گیری نشود.

وی تصریح کرد: رمز و کلید فتنه بعد از انتخابات سال 88 تقلب در انتخابات بود و انتخابات آزاد نیز یکی از رموز مشترک فتنه‌گران در انتخابات 92 است که هر کسی آن را به نحوی مطرح می‌کند.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه بحث انتخابات آزاد نمی‌تواند بدون ربط با موضوع مذاکره با آمریکا باشد، اضافه کرد: بحث مذاکره با آمریکا نه تنها از جانب بعضی از افراد داخل کشور مطرح می‌شود بلکه خود آمریکا نیز در این شرایط برای اینکه بتواند همه چیز را به نفع خود تمام کند آن را مطرح می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی داخلی، منطقه‌ای و جهانی مذاکره با آمریکا از نظر مقام معظم رهبری به شدّت رد می‌شود، گفت: قطع رابطه با آمریکا را امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه زمان مطرح کرد و باز کردن دوباره آن نیز در اختیار حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) به عنوان ولی فقیه است که علاوه بر این مذاکره‌ای که همراه با زور باشد اصلاً به نفع کشور نیست.

وی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت و سربلندی نظام اسلامی در شرایط کنونی است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول