اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اسلامیت و ولایت‌فقیه دو اصل غیر قابل تغییر است / انتخابات آزاد دنباله توهم تقلب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسلامیت و ولایت‌فقیه دو اصل غیر قابل تغییر در جمهوری اسلامی است که همه دشمنی‌های استکبار به حاکمیت این دو اصل برمی‌گردد.

اسلامیت و ولایت‌فقیه دو اصل غیر قابل تغییر است / انتخابات آزاد دنباله توهم تقلب است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز در سومین روز از دهه مبارک فجر، غلامعلی رضوانی در جمع کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد اظهار کرد: اسلامیت و ولایت فقیه دو اصل غیر قابل تغییر در انقلاب اسلامی هستند و برقراری این مهم نتیجه نثار خون هزاران شهید است.

رضوانی گفت: انقلاب اسلامی پس از 34 سال مستحکم و استوار است و امواج بیداری را در جهان ایجاد و بساط طاغوتیان را در هم پیچیده است.

وی گفت: کلید واژه جدید دشمنان انتخابات آزاد است و این در حالی است که در ایران اسلامی 32 انتخابات آزاد، سالم و مردمی برگزار شده است.

این مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمنان استکباری به همراهی جیره‌خواران داخلی سعی بر زیر سؤال بردن مردم‌سالاری دینی دارند، گفت: مردم‌سالاری دینی بسیار مترقی‌تر از دموکراسی دروغین مورد ادعای آنان است.

رضوانی به توهم تقلب در انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: امروزه آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که بر کوس انتخابات آزاد بدمند و شکست خود را پیشاپیش در آزاد نبودن انتخابات تبلیغ کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قانون اساسی جمهوری اسلامی را محصول دوراندیشی امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب و جانفشانی شهیدان برای اجرای آن دانست و گفت: اکنون نیز مقام معظم رهبری بیرق و پرچمی را که امام و شهیدان بر دوش داشتند در دستان مقتدر خود گرفته و ایران اسلامی با رهبری داهیانه آن حضرت راه توسعه و سعادت را طی می‌کند و در این راه هرگز مرعوب دشمنان نخواهد شد.

وی رکن جمهوریت نظام را نیز یکی دیگر از ارکان غیر قابل تغییر دانست و گفت: نظام اسلامی بر پایه رأی و نظر مردم به راه پرشتاب خود در مسیر تعالی و توسعه ادامه می‌دهد و مردم‌سالاری دینی را به بهترین نحو در هر دوره‌ای و در عرصه عمل اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/2571/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول