اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

واژه «انتخابات آزاد» اسم ‌رمز فتنه جدید است / مدیران ضعیف و پروازی کنار بروند

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات آزاد در همه دوران انقلاب مطرح شدن این کلیدواژه در شرایط کنونی از سوی دشمنان را برافروختن شعله فتنه جدید عنوان کرد.

واژه «انتخابات آزاد» اسم ‌رمز فتنه جدید است / مدیران ضعیف و پروازی کنار بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس حسین‌پناهی یکشنبه‌شب در نشست نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی استان کردستان با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با بیان اینکه دشمنان انقلاب در خلال سال‌های پس از انقلاب اسلامی تلاش خود را معطوف به دور‌کردن مردم ایران از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام کرده‌اند، گفت: امروز هم آنها با اسم‌ رمز «انتخابات آزاد» وارد صحنه شده‌اند.

وی مطرح شدن این بحث از سوی دشمنان در ماه‌های آینده را به مثابه بر‌افروختن شعله‌های آتش فتنه جدید دانست و تاکید کرد: مسئولان و احزاب سیاسی باید با اتحاد و همدلی و با اقتدا به رهبر انقلاب نقشه‌های دشمنان را در این زمینه خنثی کنند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان، اطاعت از فرامین ولی‌فقیه زمان را رمز عبور از مسیر پر‌تلاطم فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: با عمل به دستورات رهبر فرزانه انقلاب می‌توان در عین برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم، فردی مومن، متعهد و انقلابی را به ریاست جمهوری برگزید.

حسین‌پناهی یکی از راه‌های افزایش حضور دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌های رأی را امید دادن به آنها عنوان کرد و گفت: البته در این میان مسئولان نباید کارهای کوچک را بزرگ جلوه‌ داده و از نقاط ضعف چشم‌پوشی کنند.

وی وجود تورم، فقر و بیکاری را از مهم‌ترین چالش‌های پیش ‌روی مسئولین ارزیابی کرد و گفت: نخستین گام در رفع موانع، پیشگیری از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران، آن هم در برهه حساس کنونی است.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به وجود نقدینگی فراوان در جامعه اظهار کرد: به گفته بسیاری از کارشناسان چنانچه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود، اوضاع بحرانی خواهد شد.

 

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگی بودن استان کردستان، تاکید کرد: لازم است ساز و کار حرکت در راستای فرهنگی ساختن جامعه از سوی مسئولان، فراهم شود.

حسین‌پناهی در این ارتباط از عدم توجه به مسائل پرورشی در نهادی چون آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: گاهی دیده می‌شود تنها به بعد آموزشی توجه شده و بخش پرورش کاملا تعطیل است که این مسئله برخلاف سیاست‌های تعریف شده برای آموزش و پرورش است.

استاندار مدیران ناتوان را کنار بگذارد

وی با اشاره به ارتباط نزدیک استاندار کردستان با معاون اول رئیس جمهور گفت: انتظار از مدیران‌ اجرایی استان این بود که با استفاده از ظرفیت‌های این رابطه مصوبات اجرایی استان در بخش‌های مختلف بیشتر شود در حالی که در کمال تاسف میزان مصوبات اجرایی کردستان از استان‌های همجوار بسیار کمتر است.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه احزاب به عنوان نمایندگان مردم باید دغدغه‌های آنها را منعکس کنند لزوم دقت نظر مقام ارشد ‌اجرایی استان در انتخاب افراد توانا، ولایت‌مدار، متخصص و متعهد و کنار گذاشتن اشخاص ضعیف و پرهیز از به‌کارگیری مدیران پروازی حتی با وجود نسبت‌های فامیلی را از خواسته‌های به‌حق مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب دانست.

حسین‌پناهی در ادامه به لزوم برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر متناسب با شأن و منزلت انقلاب پرداخت و گفت: نباید با تنگ‌نظری جلوی شادی منطقی همراه با رعایت موازین شرعی مردم  آنهم در این ایام گرفته شود چراکه ممکن است شهروندان این رفتارها را از چشم نظام ببینند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت هفته وحدت به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص حرام بودن اختلاف‌افکنی بین مذاهب شیعه و سنی اشاره کرد و با تاکید بر حساسیت ویژه فجر امسال از تمام متولیان احزاب و آحاد جامعه خواست تا در این مسیر با حفظ وحدت توطئه‌های شوم دشمنان را بی‌اثر سازند.

انتهای پیام/79008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول