اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

انتخابات آزاد بازی در زمین دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: طرح شعار انتخابات آزاد از سوی برخی فریب‌خوردگان داخلی و دشمنان قسم‌خورده این انقلاب بازی در زمین بدخواهان نظام است.

انتخابات آزاد بازی در زمین دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز شامگاه جمعه در مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کشور ما بیش از هر زمان دیگر به آرامش و جلب اعتماد عمومی نیاز دارد، اما عده‌ای می‌خواهند با ایجاد التهاب و دودستگی در بین نیروهای دلسوز نظام و فضای عمومی کشور از فرصت پیش‌آمده سوءاستفاده کنند.

وی طرح شعار انتخابات آزاد را در همین راستا و با هدف به انحراف کشیدن سالم‌ترین فضای انتخابات در کشور اعلام کرد و افزود: ما سابقه 34 ساله در به اجرا گذاشتن عالی‌ترین مردم‌سالاری دینی را در دنیا داریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: طرح شعار انتخابات آزاد در این مقطع زمانی هم‌آوایی با ضد انقلاب خارج‌نشین و ایجاد التهاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

دستباز با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و ضرورت هوشیاری آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی و دلسردی مردم از نظام و ایجاد اختلاف و تنش میان مردم و مسئولان را از اهداف دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی بیان داشت: دشمنان و در راس آنها اسرائیل و آمریکای جنایتکار از راه‌های گوناگون به دنبال آن هستند تا مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری حضوری کمرنگ داشته باشند، اما مردم ولایی ایران اسلامی، با حضور فعال، آگاهانه و حداکثری در این انتخابات که از حساسیت زیادی برخوردار است، یک بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین به ضرورت حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنا ساختن نسل جدید با اهداف و آرمان انقلاب اسلامی است.

دستباز با اعلام اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب، تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و اطلاع‌رسانی خدمات نظام است خواستار برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین احد احدزاده به عنوان معاون فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول