اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 198

شاهچراغی: رهبری با منع انتخابات آزاد ضربه مهلکی به دشمن وارد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با منع انتخابات آزاد، ضربه مهلکی به دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران وارد کرد.

شاهچراغی: رهبری با منع انتخابات آزاد ضربه مهلکی به دشمن وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با شماری از مسئولان استان سمنان که به مناسبت دهه فجر در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اسلام دین اعتدال بوده و همه مسائل اسلامی بر مبنای اعتدال بنا شده است.

وی افزود: اگر انحراف راست و چپ داشته باشیم؛ جاهلیم چرا که افراط و تفریط هم نشانه افراد جاهل است و جلو افتادن و عقب افتادن انسان را به مقصد نمی‌رساند.

اسلام چپ و راست ندارد

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان بیان کرد: راه اسلام مستقیم است؛ چپ و راست ندارد و رهروی مسلمان اگر تندروی و کندروی داشته باشد، خسته و از دین خارج می‌شود.

شاهچراغی گفت: اسلام از ما اعتدال می‌خواهد و در عبادت، اعتقاد، سیاست و اخلاق و... باید اعتدال داشته باشیم و راه مستقیم همان راه ائمه معصومین(ع) است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌ها‌یی که در ایام دهه فجر باید به آن توجه شود، این است که کسانی را که این فجر را آفریدند به جامعه معرفی کنیم و پیشتاز در این مسئله امام خمینی(ره) است.

امام می‏گفت که انقلاب را به دست نااهلان نسپارید

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های امام خمینی(ره) این بود که این انقلاب را به دست نااهلان نسپارید و این خواسته هم باید در انتخابات اجرا شود که نزدیک است و ریاست جمهوری را نباید به فرد نااهلی بسپاریم و راه حل آن این است که مسئولان و مردم را ‌آگاه کنیم.

شاهچراغی با اشاره به حضور پاسداران سمنانی در این نشست ادامه داد: یکی دیگر از خواسته‌های امام (ره) با هم بودن و وحدت بود و شما پاسداران باید با مردم و همراه مردم باشید؛ چرا که شما پاسداران امید مردم هستید.

وی تأکید کرد: حمایت از ولایت فقیه، توکل به خدا، وحدت کلمه رمز پیروزی در عرصه‌های مختلف است.

دشمن می‌خواهد فتنه‌ای جدید ایجاد کند

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان مسئله انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمن نقشه دارد و بیکار نمی‌نشیند و می‌خواهد فتنه‌ای را ایجاد کند و این ضربه را در فتنه 88 وارد کرد و به فرموده پیامبر (ص) مومن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

شاهچراغی گفت: انتخابات را باید طوری برگزار کنیم که ضربه را به دشمن برگردانیم و او را خلع سلاح کنیم و این ضربه را مقام معظم رهبری با منع انتخابات آزاد به دشمن وارد کرد.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول