اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشور:

فریب خوردگان داخلی با دشمن در بحث انتخابات آزاد همنوا شده‌اند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی گفت: امروز می‌شنویم که فریب خوردگان داخلی همنوا با دشمن بر طبل انتخابات آزاد می‌کوبند.

فریب خوردگان داخلی با دشمن در بحث انتخابات آزاد همنوا شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا افشار امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع مردم شهر یاسوج با بیان سخنی از آیت‌الله بهجت اظهار کرد: ایشان می‌فرمودند که اگر تمام زندگی خود را بدون مزد و با کار مجانی بگذرانیم برای یک نفس کشیدن در این نظام می‌ارزد.

این مسئول ارشد در وزارت کشور ادامه داد: برای ما مسئولان شکرگذاری بهتر از این نیست که هر لحظه از وقت خود را در خدمت مردم باشیم.

افشار در ادامه پیروزی انقلاب را مدیون رهبری بصیرتمندانه اما راحل، حضور مردم در صحنه و توسل به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: در دوره ائمه اطهار ارزش‌ها و رهبری ائمه وجود داشت ولی آن چیزی که موجب شکست در حرکت‌ها می‌شد نبود مردمی در صحنه و ولایتمدار مانند مردم امروزی ایران اسلامی بود.

قائم مقام وزیر کشور تدبیر و دوراندیشی امام راحل را مهم‌ترین دلیل تثبیت و تداوم انقلاب دانست و گفت: امام با بصیرتی که داشت نهادهای انقلابی را برای پیشبرد اهداف انقلاب پایه‌گذاری کرد و امروز همان نهادها به همراهی مردم در برابر هر طوفانی ایستاده‌اند.

وی در ادامه به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در هنگامه کنونی اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب این پرچم را به دوش گرفته و همچون سدی استوار و محکم در برابر هر توطئه و فتنه‌ای مسیر توسعه و پیشرفت را با دم مسیحایی خود هموار می‌کند.

افشار با بیان این‌که در بدو پیروزی بسیاری از بدخواهان می‌خواستند به گونه‌ای جلوه دهند که انقلاب ایران برای گذر از محرومیت‌ها و صرفا توجه به امور اقتصادی بوده، گفت: اما مردم و رهبری انقلاب به همه دنیا فهماندند که این انقلاب اهدافی والاتر از توجه به اقتصاد و معیشت داشته است.

قائم مقام وزیر کشور افزود: هر چند اقتصاد و معیشت نیز یکی از این شاخصه‌ها بوده ولی شاخص اصلی حرکت مردم گام نهادن در مسیر استقلال و آزادی بود چرا که مردم این دو هدف را از نان شب برای خود واجب‌تر می‌دانستند.

افشار تصریح کرد: امروز پس از 34 سال شعارها هنوز پابرجا بوده و مردم فریاد استقلال آزادی و جمهوری اسلامی سر می‌دهند چرا که از ابتدا هدف آن‌ها آزادی از زیر یوغ استکبار بود.

وی به توطئه‌هایی که فتنه‌آفرین هستند اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها امروز و در آستانه انتخابات می‌خواهند حضور ملت را زیر سؤال ببرند به همین دلیل در توطئه‌ای دیگر به دروغ بحث انتخابات آزاد راه انداخته‌اند.

قائم مقام وزیر کشور به انتخابات‌های متعدد در کشور و نتایج آن‌ها نیز اشاره کرد و گفت: دولت‌هایی در کشور بوده‌اند که بر خلاف خوشایند آن‌ها دولت‌های بعدی متعلق به جریان دیگری بوده که از آن جمله می‌توان به دولت‌های هفتم و نهم اشاره کرد و بر خلاف میل دولت قبلی خود تشکیل شدند که این خود به معنای انتخابات آزاد است.

وی بصیرت و شناخت از شرایط را دارای اهمیت دانست و گفت: در زمانی که فضا غبارآلود است فتنه‌گران درصدد فریب مردم هستند و به همین دلیل در پیچ تاریخی فعلی که رهبری از آن یاد می‌کنند باید با حفظ بصیرت و آگاهی به دشمن و بدخواهان داخلی اجازه خودنمایی ندهیم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول