اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آمل:

انتخابات آزاد برای زیر سئوال بردن انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه آمل گفت: عنوان انتخابات آزاد زمینه‌ای برای زیر سئوال بردن انتخابات است.

انتخابات آزاد برای زیر سئوال بردن انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این‌که ایستادگی مردم آمل طی هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد، اظهار داشت: برای حفظ ارزش‌های اسلامی باید این رشادت‌ها را به جوانان و نسل‌های آینده انتقال داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه آمل با اشاره به این‌که حماسه اسلامی شش بهمن یک حماسه حسینی است، یادآور شد: رشادت‌های مردم این شهر در آن سال در جایگاهی بوده که امام افتخار داد تا نام آمل با عنوان هزارسنگر یاد شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه آمل با اشاره به این‌که ولایت‌فقیه ما هوشیاری و بصیرت، وحدت و یکپارچگی مردم را مهم‌ترین عامل بر سرکوبی فتنه دشمنان نظام بیان کردند، یادآور شد: هم‌اکنون مردم این کشور با حضور خود در دوره جدید از انتخابات ریاست جمهوری امتحان دیگری در پیش دارند تا دست دشمن را بر علیه نظام کوتاه کنند.

وی با اعلام این‌که سپاه همواره از زمان انقلاب تاکنون همیار نظام بوده و هست، ادامه داد: فعالیت این مجموعه در سه محور مستقل و مرتبط خلاصه می‌شود که به تقویت معنویت، مسائل سیاسی و اخلاقی نظام توجه ویژه‌ای دارند.

محمدیان با بیان این‌که زمانی که بحث انتخابات مطرح شد رهبری به خوبی در این زمینه وارد شدند، اظهار داشت: رهبری در این زمینه راهکارهای خوبی ارائه کردند که باید در این زمینه سرلوحه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات آزاد زمینه‌ای برای زیر سئوال بردن انتخابات است که رهبری به خوبی در این زمینه هشدار دادند.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول