اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 3 کانال آبرسانی کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر سه کانال آبرسانی کشاورزی و یک باب خانه بهداشت توسط سازمان بسیج سازندگی زنجان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 کانال آبرسانی کشاورزی در زنجان

ذبیح‌الله علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال طی تفاهمنامه‌ای که بین بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی در استان و شهرستان‌ها منعقد شده بود، سه کانال آبرسانی کشاورزی در روستاهای «کزبر و قره‌چریان در بخش زنجانرود شهرستان زنجان و روستای دهنه در شهرستان طارم توسط بسیج سازندگی احداث شد.

وی افزود: این طرح‌ها با همکاری و بکارگیری بسیجیان و جوانان همان روستاها اجرا شد که به لطف الهی در هفتمین روز دهه مبارک فجر با حضور مسئولان سپاه و سایر ادارات شهرستان‌های زنجان و طارم و خود اهالی انقلابی و ولایتمدار روستاهای مذکور به بهره‌برداری رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: همچنین یک باب خانه بهداشت (از پروژه‌‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه قرب کوثر) روستای باغ در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان که به همت بسیج سازندگی شهرستان زنجان احداث شده، بهره‌برداری شد.

* اعزام فعالان اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی و اردوهای جهادی دانشجویی به اردوی زیارتی

بابایی افزود: همچنین به منظور تجلیل از فعالان اردوهای هجرت 3 و جهادی، 100 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان‌های زنجان و خرم‌دره به اردوی زیارتی قم اعزام شدند.

وی متذکر شد: در دهه فجر امسال برای تجلیل و قدردانی از فعالیت و خدمت صادقانه و بی‌ادعای دانشجویان و دانش‌آموزان در اردوهای هجرت 3 و جهادی بسیج سازندگی در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، آموزشی، علمی و بهداشتی که هر ساله در طول سال به ویژه در تابستان‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجرا می‌شود، 100 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان‌های زنجان و خرم‌دره به اردوی زیارتی قم و جمکران اعزام شدند.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول