اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سال آینده

بسیج سازندگی آبیک 6 پروژه پیش‌بینی کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ‌آبیک گفت: در سال آینده احداث شش پروژه در شهرستان آبیک با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا و با هدف محرومیت‌زدایی پیش‌بینی شده است.

بسیج سازندگی آبیک 6 پروژه پیش‌بینی کرده است

مجید نجاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا با توجه به اینکه پروژه‌های مختلفی را در سطح کشور در دستور کار دارد، برای نخستین‌بار در استان قزوین پروژه‌هایی تعریف شده است که با ابلاغ اعتبار و هماهنگی با دستگاه‌های مربوط، عملیات اجرایی پروژه‌ها در سال آینده آغاز می‌شود که برای شهرستان آبیک شش پروژه پیش‌بینی شده است و هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: ساخت مسجد در روستای حسین‌آباد رضی، احداث دو خانه عالم در روستاهای شهرستان و خاکشان، احداث غسالخانه در سه روستای یزبر، محمودآباد و نوده کیاده از جمله پروژه‌هایی است که با هدف محرومیت‌زدایی با هماهنگی و انجام مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوط پروژه‌ها با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا و قرارگاه قرب کوثر برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

این مسئول داد: امسال در بخش بشاریات شهرستان آبیک بسیج سازندگی توانست با سه گروه جهادی، پروژه جدول‌گذاری روستای حاج‌تپه به طول 700 مترمربع را به انجام برساند که پیمانکار این پروژه با نصف مبلغ پیشنهادی پیمانکاران خصوصی نسبت به احداث جدول‌گذاری اقدام کرد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آبیک تصریح کرد: امسال از سوی بسیج سازندگی شهرستان آبیک در روستای یزبر بخش بشاریات نیز مرمت و تعمیر مسجد روستا صورت گرفت.

نجاران خاطرنشان کرد: امسال از سوی مسئولان بخش بشاریات 20 پروژه سازندگی در این بخش تعریف شده بود که متاسفانه به دلیل عدم همکاری‌های لازم و وجود برخی مشکلات تنها دو پروژه به انجام رسید.

وی در خصوص بخش مرکزی شهرستان آبیک اذعان داشت: در روستای جزمه رنگ‌آمیزی مدرسه و دیوارنویسی مسجد امام جعفر صادق (ع) و احداث سالن راهرو این مسجد از جمله فعالیت‌هایی بوده که جهادگران توانستند امسال در شهرستان آبیک اجرایی کنند.

انتهای پیام/77006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول