اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام گرفت

برگزاری برنامه‌های شاخص در زنجان توسط سازمان بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری برنامه‌های شاخص و محوری به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان زنجان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های شاخص در زنجان توسط سازمان بسیج سازندگی

ذبیح‌الله علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سه روز نخست دهه مبارک فجر برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های آنان با سخنرانی آیت‌الله حسینی زنجانی و تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی و روشنگری در خصوص آن با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در حسینیه سپاه شهرستان خدابنده برگزار شد.

وی ویزیت رایگان در سطح درمانگاه سپاه خدابنده و درمانگاه‌های مناطق روستایی با همکاری شبکه بهداشت، تحویل فلوراید به دانش‌آموزان و ارائه آموزش در این زمینه در سطح تعدادی از مدارس با همکاری شبکه بهداشت شهرستان خدابنده، اعزام تیم پزشکی به روستای مغانلو از توابع شهر دندی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آیت‌الله موسوی را از برنامه‌های اجرا شده برشمرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های بسیج سازندگی در شهرستان‌های خرم‌دره و خدابنده با همکاری ادارات شهرستان، تجلیل از جهادگران و فعالان عرصه سازندگی در احداث 21 واحد مسکونی منطقه زلزله‌زده اهر در محل سپاه شهرستان زنجان و تهیه و اهدای یک مورد جهیزیه به نوعروس نیازمند با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان زنجان و حوزه‌های مقاومت حضرت خدیجه کبری(س) و شهیده فهیمه سیاری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آموزش مداخلات سلامت (آموزش پیشگیری از ایدز، اعتیاد و ...) در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق محروم انجام شده است، تصریح کرد: برنامه‌های متعدد و متنوع دیگری نیز در طول دهه مبارک فجر انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/2308/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول