اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی قزوین اعلام کرد

شرکت 26 هزار نفر در برنامه‌های بسیج سازندگی قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی قزوین گفت: با یک رشد 70 درصدی، در سال جاری بیش از 26 هزار نفر در برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قزوین شرکت کردند.

شرکت 26 هزار نفر در برنامه‌های بسیج سازندگی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی جان توکلی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که ظهر امروز در مجتمع آوینی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از سال 79 که این سازمان تأسیس شده است، تلاش بر این بوده که افراد نیازمند و بسیجی را شناسایی و به آن ها کمک کنیم تا این قشر ضعیف جامعه از آسیب‌های بعضا مخرب به دور باشند.

وی همچنین در ادامه با تأکید بر تلاش برای جذب افراد مختلف و متخصص در سازمان بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد: در طرح‌های مختلف که توسط سازمان بسیج سازندگی انجام خواهد شد کارهای عمرانی و فرهنگی به صورت موازی انجام می‌شود تا تأثیرگذاری بیشتری در کارهای خود داشته باشیم و به اهداف این سازمان که تربیت افراد مناسب است برسیم.

تحویل 50 واحد مسکونی به زلزله ‌زدگان آذربایجان

توکلی خاطر نشان کرد: در سال جاری و در پی زلزله استان آذربایجان شرقی، سازمان جهاد سازندگی استان قزوین از استان‌هایی بود که برای کمک به مردم زلزله‌زده ورزقان اعلام آمادگی کرد و به کمک هم‌وطنان خود در ورزقان رفت که در آن جا 50 واحد مسکونی را آماده و به مردم روستای صومعه‌دل تحویل دادیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: برای کمک به هم‌وطنان خود در آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان و روستای صومه‌دل سازمان بسیج سازندگی قزوین با تمام قدرت در مدت دو ماه به کار بازسازی خانه‌های تخریب شده پرداخت که خوشبختانه همین امر موجبات یک افتخار بزرگ در راستای یاری رساندن به دیگر هم‌وطنان کشورمان را فراهم کرد.

وی تأکید کرد: بسیج نواحی بویین زهرا، البرز، آبیک و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین اقشار دانشجویی و ... نیز در امر ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌ زدگان شرکت فعال داشتند.

توکلی در ادامه به برنامه‌های بسیج سازندگی در قزوین در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: اجرای خوب طرح هجرت، اعزام گروه‌های مختلف به روستاهای دور و نزدیک استان، تلاش برای ایجاد فضای مفرح و شاد برای بچه‌های روستایی، اعزام پزشکان متخصص و ویزیت رایگان و فرستادن طلاب بسیجی به روستاها برای انجام دادن کارهای فرهنگی از جمله اقداماتی است که این سازمان در سال جاری توانسته است به آن ها دست پیدا کند.

تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در قزوین

وی اضافه کرد: با تشکیل قرارگاهی با نام اقتصاد مقاومتی فرمایشات مقام معظم رهبری را ارج نهادیم و با دعوت متخصصان امر به این جلسات و گفت‌وگو با آن ها این امر موجب برگزاری همایش روشنگری شد که در آن به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی پرداختیم تا این نکته مهم را به هدف نهایی نزدیک‌تر کنیم.

اعزام 16 گروه جهادی به مناطق محروم کشور

وی اعزام 16 گروه جهادی به مناطق مختلف قزوین، اعزام 11 پزشک متخصص به استان ایلام، اشتغال‌زایی برای هزار و 60 نفر از بسیجیان استان، برگزاری 41 کلاس آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت 55 مربی برای آموزش سواد‌آموزی در قزوین را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/2667/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول