اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 324

اجرای پرده‌خوانی انقلاب در ورامین

خبرگزاری فارس: همنزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرده‌خوانی انقلاب در شهرستان ورامین اجرا شد.

اجرای پرده‌خوانی انقلاب در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرده‌خوانی انقلاب در شهرستان ورامین اجرا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان یک مسئول بر خود لازم می‌دانم که نگاه کلی به همه جوانب فرهنگی و هنری داشته باشم تا از رشد کاریکاتور گونه فرهنگ و هنر در شهرستان جلوگیری کنیم؛ باید به هنر، زوایا، شاخه‌ها و گرایش‌های هنری در شهرستان‌ها پرداخته شود و به آنها عادلانه نگاه کنیم.

جعفر کاظمی تصریح کرد: مجموعاً حدود 60 اجرا در حوزه تعزیه داشته‌ایم در سال جاری گروه‌های تعزیه در شهرستان مراسمی را اجرا کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این انجمن به طور رسمی مجمع عمومی برگزار کرد و انجمن تعزیه شکل گرفت و دفتر انجمن در پایان همین دوره از همایش نمایش رونمایی می‌شود و فعالیت انجمن به شکل رسمی در فضای فرهنگسرا شروع خواهد شد.

کاظمی افزود: عده‌ای زمانی که قصد داشتم این مسئولیت را عهده‌دار شوم گفتند تا به حال یک تئاتری مسئول نبوده و به تئاتر پرداخته نشده است، اما اکنون یک فرد تئاتری مسئول شده و همه نظرش در ارتباط با تئاتر است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: هر چه پیش می‌رفتیم اهالی تئاتر بیشتر گله مند بودند و تاکید داشتند به همه حوزه‌ها بیشتر از تئاتر توجه می کنید و با توجه به اینکه خودتان نیز جزو افراد تئاتر هستید، چرا این اتفاقات در شهرستان نیفتاده است؟ البته تابستان در ورامین بودجه ای را صرف کردیم تا سالن را تعمیر و تجهیز کنیم، بودجه بسیار خوبی صرف شد و نور و صدای سالن را زنده کردیم تا یک مقدار آبرومند شود و به همین خاطر اجراهای عمومیمان کم شد، ولی با این حال چند اجرای عمومی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول