اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

ایران در مسیر پیشرفت با سرعت در حال پیشروی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در مسیر پیشروی برای توسعه با سرعت در حال طی مسیر است و به این دلیل هیچ کسی نمی‌تواند چرخ توسعه و پیشرفت ایران را کند کند.

ایران در مسیر پیشرفت با سرعت در حال پیشروی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکرخدا موسوی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در اهواز اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در راستای رسیدن به جایگاه والای علمی و توسعه فناوری مقابل استکبار جهانی استقامت کرده است و در این راه خون بهترین دانشمندان خود را نثار کرده است.

وی افزود: ایران اسلامی در حال حاضر در برخی زمینه‌های علمی در جهان پیشرو است و بین چهار تا 10 کشور دارای فناوری‌های برتر قرار دارد و به این دلیل استکبار جهانی در تلاش است تا با این پیشرفت‌ها مقابله کند.

*فناوری هسته‌ای خط قرمز است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فناوری هسته‌ای در شرایط کنونی برای نظام جمهوری اسلامی خط قرمز است و هیچ کسی نمی‌تواند برای توقف این برنامه نقشه بکشد و ایران اسلامی از داشته‌های خود در این زمینه دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال به استضعاف کشاندن ایران اسلامی است، افزود: مقاومت مقابل استکبار جهانی باعث سرافرازی ایران می‌شود و در این راستا باید از همه توان و ظرفیت خود استفاده کرد تا استکبار جهانی به مطامع خود نرسد.

موسوی با اشاره به اینکه استکبار تنها عقب ماندگی ایران را هدف خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تنها می‌خواهد ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به جهان پیرامون محتاج باشد ولی ایران در این مسیر مقاومت کرده و تا کنون نتیجه مقاومت خود را نیز به دست آورده است.

*34 سال است که تحریم هستیم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 34 سال است که ایران اسلامی در تحریم است ولی تنها در این سال‌ها میزان تحریم شدت و ضعف داشته است.

وی با اشاره به اینکه در تحریم‌ها توانسته‌ایم پیشرفت کنیم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در زمان تحریم توانسته است که به فناوری‌های برتر جهان دست پیدا کند و به این دلیل هراسی از تحریم نداریم.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب با درک صحیح از شرایط ایران اسلامی را در بدترین شرایط هدایت کرده است و در شرایط کنونی نیز بهترین رهنمودها را برای مقاومت در برابر استکبار جهانی پیش گرفته است.

انتهای پیام/72006/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول