اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز:

ملت ایران در کنار رهبری با استکبار مقابله می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ولایتمدار و بزرگ ایران اسلامی در کنار رهبر معظم انقلاب قاطعانه مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

ملت ایران در کنار رهبری با استکبار مقابله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز اظهار داشت: مردم در کنار رهبر معظم انقلاب خواهند ایستاد و در این مسیر هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران اهدافی والا دارد و به این دلیل فشارها را در این باره تحمل می‌کند و در این راستا از همه توان خود برای شکست سیاست‌های استکبار استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در خوزستان پیشگام مبارزه و استقامت هستند و در دفاع مقدس ثابت کرده‌اند که تنها ایستادگی باعث پیروزی و موفقیت خواهد شد.

حیدری آل‌کثیر افزود: سیاسیت‌های استکبار در افغانستان، عراق و به‌ویژه سوریه به شکست منتهی شده است و به این دلیل در حال ایجاد فشار مضاعف بر ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: فشار اقتصادی و نفتی ملت ایران را از پای در نمی‌آورد، استکبار جهانی هنوز روحیه جهادی ملت ایران را نشناخته‌ است.

انتهای‌پیام/72006/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول