اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

تحریم‌ها راه به‌جایی نمی‌برد/فشار اقتصادی نتیجه‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران ثابت کرده است که استفاده از حربه تحریم و فشار اقتصادی در اراده آنان تاثیری ندارد.

تحریم‌ها راه به‌جایی نمی‌برد/فشار اقتصادی نتیجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهرستان دزفول اظهار کرد: جنگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس راه بجایی نبرد و آمریکا و استکبار جهانی به این نتیجه رسید که جنگ با ایران گزینه‌ای شکست خورده است و به این دلیل هیچ گاه این گزینه را امتحان هم نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با دلاورمردی‌ها در دفاع مقدس به استکبار جهانی ثابت کرده است که دیگر از این گزینه نمی‌تواند استفاده کند و در حال حاضر به این مسئله فکر هم نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در ایران اسلامی هوشیار هستند، افزود: مردم ایران در هوشیاری کامل در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته‌اند و به این دلیل با آرمان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده‌اند.

*تحریم‌ها راه بجایی نمی‌برد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته تحریم‌های سختی را علیه ایران تصویب و اجرا کرده‌اند و به این دلیل می‌کوشند تا فشار را بر مردم افزایش دهند ولی مردم دست آنها را خوانده‌اند.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی حماسی و غیرقابل پیش بینی هستند، افزود: استقامت برای مردم ایران امری عادی است و به این دلیل دشمن برای ایجاد خلل در این روحیه در حال تلاش است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی دروغ می‌گوید که ادعای فشار بر دولت را استفاده می‌کند زیرا در شرایط کنونی تحریم‌های اعمال شده تنها برای فشار بر مردم است و مردم نیز این مهم را متوجه شده‌اند و در این مسیر استقامت خواهند کرد.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول