اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

شعار مرگ بر آمریکا در سراسر سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش همزمان با آغاز راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، شعار مرگ بر آمریکا در آسمان سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد.

شعار مرگ بر آمریکا در سراسر سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مردم شیعه و سنی استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از جمله، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه و سایر مردم در ساعات اولیه آغاز راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی است.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام می‌کنند.

خیابان آزادی زاهدان مملو از جمعیتی است که با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» ایستادگی و مقاومت خود را به آنان نشان می‌دهند و ابراز می‌دارند که تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای مختلف اقتصادی و فرهنگی بر این مردم متحد و یکدل و رهرو اسلام و سیره نبوی اثری ندارد و آماده جانفشانی در راه اسلام هستند.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول