اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

هر کس از ولایت فاصله بگیرد مروج اسلام آمریکایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر کس با هر اسم و طرز فکری از ولایت فقیه فاصله بگیرد مروج اسلام آمریکایی محسوب می‌شود.

هر کس از ولایت فاصله بگیرد مروج اسلام آمریکایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا تویسرکانی شامگاه شنبه در جمع خانواده‌های معظم شهدا با اشاره به اینکه باید به توصیه امام راحل به تقویت پایه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در جهان فکر کنیم، اظهار کرد: برخی از افراد جامعه عبارت اسلام ایرانی را به‌کار می‌برند که این عبارت دارای اشکال است زیرا اسلام هرگز ایرانی نمی‌شود بلکه این سرزمین ایران بوده که متاثر از اسلام و عبارت ایران اسلامی صحیح است.

*رای مردم در انتخابات به معتقدان واقعی اسلام ناب محمدی (ص) است

وی با بیان اینکه دشمن اکنون با بزرگ‌نمایی اسلام آمریکایی قصد گیج کردن مسلمانان به ویژه مسلمانان ایرانی را دارد، افزود: اینکه ما در انتخابات به دنبال چه کسی برویم بسیار مهم است و اینکه به دکتر، مهندس، روحانی و ... رای دهیم برای آینده انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد.

این مسئول به رای و انتخاب مردم به معتقدان واقعی اسلام ناب محمدی(ص) اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات به سراغ افرادی برویم که با تمام وجود به اسلام ناب محمدی(ص) معتقد و پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابی مردم نباید خط سازش با آمریکا را دنبال کند، اذعان کرد: برخی از مسئولان نظام معتقدند که اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند مشکلات کشور را در مذاکره با آمریکا برطرف می‌کنند در صورتی که مشکل کشور هرگز با مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود بلکه این مشکل آمریکا است که به خاطر به چالش افتادن در منطقه با مذاکره با ایران حل می‌شود.

تویسرکانی اضافه کرد: هر کس به انقلاب اسلامی و خون شهدا خیانت کند خدا نیز او را ذلیل می‌کند زیرا این سنت خداست و مسیر انقلاب اسلامی از جمله مسیرهای خوش عاقبتی است که به مسیر منجی عالم بشریت منتهی می‌شود و خداوند بر پیروزی این مسیر وعده داده است.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام نباید تنها از اسلام، ظاهری برای خود درست کرده و باطن و معنویات را رها کنند، ادامه داد: اگر فساد در وجود افرادی که دم از ولایت می‌زنند ریشه کند کشور یک شبه نابود می‌شود. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه تزکیه را باید ابتدا از خود آغاز کنیم و به کرامت برسیم، اذعان کرد: انقلاب با کرامت انسانی معنا پیدا می‌کند.

*هر کس از ولایت فاصله بگیرد مروج اسلام آمریکایی می‌شود

وی اراده خداوند را محکم‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و یادآور شد: اسلام ناب محمدی (ص)، اسلامی است که ولایت فقیه دارد و هر کس که به طور حقیقی پشت ولایت فقیه حرکت کند پیرو اسلام ناب محمدی (ص) است.

تویسرکانی با بیان اینکه هر کس با هر اسم و طرز فکر دیگری از ولایت فقیه فاصله بگیرد مروج اسلام آمریکایی محسوب می‌شود، اظهار کرد: وظیفه اصلی مسلمانان مقابله با ترویج کنندگان اسلام آمریکایی است.

وی اسلام پولی و سازش‌کار با آمریکا را از مشخصه‌های اسلام آمریکایی به تعبیر امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: اسلام واقعی هرگز با ظلم و ستم سازش نمی‌کند زیرا مدافع حقوق مستضعفان جهان است.

*«مجنون شمالی» در رشت رونمایی شد

مسئول بخش تحقیقات و اسناد دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه کتاب «مجنون شیدایی» شرح شیدایی مردی است که مدال زخم‌های شیرین هشت سال دفاع مقدس را با خود به همراه دارد، اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در راستای انجام رسالت خود مبنی بر گردآوری و نشر خاطرات فرماندهان و ایثارگران دفاع مقدس بخشی از اهتمام خود را به تدوین کتاب‌های تاریخی شفاهی دفاع مقدس اختصاص داده است.

قربانعلی هاتف وحید، آغاز جمع‌آوری آثار فرماندهان گیلانی دفاع مقدس را در چند سال اخیر ذکر کرد و افزود: «کمپرسی دو» مجموع خاطرات دفاع مقدس مظفر نامدار یکی از فرماندهان گردان مهندسی جهاد سازندگی گیلان نیز در قالب تاریخ شفاهی در خرداد ماه سال جاری منتشر شده است.

وی درباره کتاب مجنون شمالی، تصریح کرد: این کتاب به روایت سردار بسیجی حاج بهروز جلایی فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) لشکر قدس بوده که تاریخ هشت ساله ایثارگری رزمندگان گیلانی را پیش روی مخاطب می‌گذارد.

به گزارش فارس، کتاب مجنون شمالی که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های گیلان در جمع خانواده‌های معظم شهدا رونمایی شد، حاصل 24 جلسه و در مجموع 49 ساعت مصاحبه جامع با حاج بهروز جلایی و با پیگیری و تلاش علیرضا شعبانی‌نژاد و همکاری بسیار خوب حاج بهروز جلایی با وجود مشکلات جسمی وی و به همت نویسنده کامران سحرخیز، تدوین و توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/84002/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول