اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران:

راه هرگونه مذاکره‌ با آمریکا بسته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: راه هرگونه مراوده و مذاکره‌ای با دولت آمریکا بسته است چرا که ما گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و مردم نیز پیام راه خود را از ولایت فقیه دریافت می‌کنند.

راه هرگونه مذاکره‌ با آمریکا بسته است

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال باید پرشورتر و با صلابت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: مردم ما بار دیگر با حضور گسترده در این راهپیمایی با آرمان شهدا، امام امت و منویات رهبر انقلاب تجدید میثاق می‌‌کنند و به استکبار جهانی و آمریکا اعلام می‌دارند که همیشه در صحنه بوده و پای این انقلاب با تمام توان می‌ایستند.

ابراهیمی با تأکید بر این‌که برخی این روزها حرف از مذاکره با آمریکا به میان می‌آورند، اظهار داشت: راه هر گونه مراوده و مذاکره‌ای با دولت آمریکا بسته است چرا که ما گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و مردم نیز پیام راه خود را از ولایت فقیه دریافت می‌کنند و جهت‌گیری سیاسی و بین‌المللی ما بر اساس منویات رهبر انقلاب است.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: دشمنان باید بدانند ملت ایران باهوش هستند و هنوز کودتای نگین آمریکا، حمایت از رژیم منحوس پهلوی و رژیم پست شاهنشاهی را فراموش نکرده‌اند.

ابراهیمی گفت: آمریکا بداند هنوز حمایت او در جنگ هشت ساله تحمیلی که با تمام وجود حامی حزب بعثی عراق بود، تحریم‌های مختلف و ساقط شدن هواپیمای ایرانی، نقش دولت‌مردان و رسانه‌هایش در جنگ نرم برای براندازی انقلاب و ترور دانشمندان علمی و هسته‌ای کشورمان را به خاطر داریم و از یاد نمی‌بریم.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال ملت ما نشان خواهند داد که پا در رکاب مقام عظمای ولایت دارند و با تمام وجود از منافع ملی و دینی‌شان دفاع خواهند کرد، گفت: دشمنان نیز منتظر این هستند تا بار دیگر شاهد حضور پرصلابت مردم ایران اسلامی باشند.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول