اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه:

آمریکایی‌ها شروط مذاکره را زیر پا گذاشته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه گفت: آمریکایی‌ها با تهدید کردن، تحریم کردن و زیر فشار قرار دادن ایران شروط مذاکره را زیر پا گذاشته‌اند.

آمریکایی‌ها شروط مذاکره را زیر پا گذاشته‌اند

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه هر سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال پویا شدن است، اظهار کرد: مردم بر خود واجب می‌دانند به پیام‌های امام(ره) و نداهای مقام معظم رهبری لبیک گفته و نفرت خود را از سلطه استکبار بر جهان به نمایش بگذارند.

وی افزود: تحریم‌ها نمی‌تواند حضور مردم در صحنه را کم رنگ کند چون مردم ما ثابت کرده‌اند هوشیارند و همیشه پای آرمان‌های این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه ادامه داد: ملت ایران برای نان و آب قیام نکردند بلکه برای به دست آوردن اسلام و از بین بردن ظلم و ستم ستمگران به پا خواستند.

وی با اشاره به بحث اخیر آمریکا درباره مذاکره با ایران اظهار کرد: مذاکره باید یکسان بوده و در آن صداقت دو طرف روشن باشد، اما این در حالی است که آمریکایی‌ها با تهدید کردن، تحریم کردن و زیر فشار قرار دادن ایران شروط مذاکره را زیر پا گذاشته‌اند.

رجبی تصریح کرد: سپاه و بسیج هم همانند سایر مردم باشکوه‌تر از سالیان گذشته در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و این شکوه مقدمه‌ای است برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده که چشم طمع دشمنان را برای بار دیگر کور خواهد کرد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول