اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

طرح مذاکره مستقیم توسط آمریکا در راستای منافع استکباری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پیشنهاد مذاکره مستقیم از سوی آمریکا برای تامین منافع استکباری حاکمان این کشور است.

طرح مذاکره مستقیم توسط آمریکا در راستای منافع استکباری است

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: پیشنهاد مذاکره مستقیم از سوی آمریکا تنها یک ترفند و تزویر از سوی حاکمان این کشور است و باید توجه داشت تا این پیشنهادهای پوچ نتواند در روند تصمیم‌گیری در کشور تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه حاکمان آمریکایی انسان‌های دروغگویی هستند، افزود: نظام حاکم بر آمریکا متقلب و معاند است و بازگشت به حافظه تاریخی ملت ایران این موضوع را به خوبی اثبات می‎کند.

زمانیان ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره دنبال منافع خود بوده و طرح پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران نیز تنها برای تامین منافع خود آنها است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی‎ها و فتنه‌افکنی‎های آمریکا در طول 34 سال گذشته، اضافه کرد: گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی و حتی سال‌های قبل از پیروزی انقلاب به خوبی نشان می‎دهد که آمریکا وابسته به جریانات صهیونیستی است و همواره برای نظام ما شمشیر کشیده و از هر حربه‌ای برای براندازی آن بهره می‌گیرد.

زمانیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با پیشنهاد مذاکره مستقیم از سوی آمریکا، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و بینش بالایی که دارند همواره فتنه‌ها و آسیب‌هایی که این نظام را تهدید می‌کند، شناسایی کرده و به مردم آگاهی می‎دهند و در این مورد نیز تنها ایشان می‎توانند به درستی تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: مذاکره مستقیم با آمریکا یک خلاف بزرگ است و کسانی که در داخل آن را دنبال کنند به فکر منافع کشور و ملت ایران نیستند.

زمانیان با اشاره به تحریم‌های متحمل شده بر مردم خاطرنشان کرد: همه سختی‌های اقتصادی که مردم کشور متحمل شده‌اند نشأت گرفته از تصمیم‌های استکباری و منفعت‌طلبانه آمریکاست و ملت ایران هیچ‌گاه حاضر نخواهند شد کشور با چنین حکومت ظالمی مذاکره مستقیم داشته باشد.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول