اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی / 1

آمریکا در آخرین زورآزمایی تاریخ بازنده است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در آخرین زورآزمایی تاریخ بازنده است.

آمریکا در آخرین زورآزمایی تاریخ بازنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدمحمد موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان و بسیجیان مؤسسه آموزش عالی مازیار رویان، جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را شکرگزاری از یک اعجاز الهی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی امداد و عنایت الهی به ملت ایران بود.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: انقلاب آمد و استقلال و آزادی به ما هدیه داد، خودباوری، تولید علم و رهبری جهان اسلام از برکات انقلاب امام‌خمینی (ره) است.

وی با اشاره به برخی بگو مگوهای سال‌های اخیر به رهبری سران فتنه در داخل و پشتیبانی استکبار مبنی بر برگزاری رفراندوم در کشور اظهار داشت: در تاریخ انقلاب‌ها، هیچ نظام سیاسی دو بار رفراندوم نگذاشت، حتی رفراندوم اول را هم پس از گذشت چند سال برگزار کرد اما ایران در همان روزهای اول انقلاب رفراندومی برگزار کرد که با بیش از 99 درصد رأی «آری» مواجه شد.

موسوی‌نژاد رفراندوم اصلی را استقبال از امام راحل عنوان کرد و گفت: مردم به انقلابی که با اندیشه اسلامی امام (ره) و پشتوانه مردمی شکل گرفت، آری گفتند.

وی تصریح کرد: استکبار با بیداری و اطلاع‌رسانی مخالف است و قطع برنامه‌های 19 شبکه ما تأیید این حرف است، باید به این کشور گفت اگر اطلاع‌رسانی آزاد است باید حرف همه شنیده شود.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: آمریکا چون می‌داند در آخرین زور‌آزمایی تاریخ بازنده است، طرح مذاکره را با تاکتیک جدید پیش کشیده است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اکنون وضعیت اقتصادی را بهانه کردند و القاء می‌کنند که اگر مذاکره صورت گیرد و ارتباط برقرار شود، اقتصاد خوب و همه چیز ارزان می‌شود، اما ملت ما می‌داند دشمن تاکنون از هر ابزاری علیه کشور و نظام استفاده کرد و موفق نشد و این عدم موفقیت او را هر روز عصبانی‌تر می‌کند.

وی در پایان گفت: این فشارها ماهیت استکبار است، اما خدا با ما است چون معتقدیم زمینه‌ساز حضور ولی او در زمین هستیم و فردا هم ملت اقتدار ملی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول