اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

کشوری که ولایت فقیه دارد، بن بست ندارد/ تشدید تحریم‌ها از روی درماندگیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در در مقابله با انقلاب اسلامی ایران درمانده است و به این دلیل تحریم‌های خود را تشدید کرده است اما کشوری که ولایت فقیه دارد، بن بست ندارد.

کشوری که ولایت فقیه دارد، بن بست ندارد/ تشدید تحریم‌ها از روی درماندگیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن در شوشتر اظهار داشت: دشمن از بیداری و هوشیاری ایران اسلامی هراس دارد و به این دلیل می‌کوشد تا با تحریم‌ها و فشار اقتصادی ایران را از صحنه مقاومت خارج کند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی استوار در این مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد، افزود: ایران اسلامی استوارتر از همیشه در مسیر مقاومت باقی خواهد ماند و هیچ هراسی از مقاومت مقابل استکبار جهانی به خود راه نمی‌دهد.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه ایران قدرت بازدارندگی غیرقابل تصوری دارد، تاکید کرد: در صورتی که ایران توانمندی زیادی برای مقابله با آمریکا نداشت قطعا تا کنون گزینه‌های دیگری که آمریکا در سال‌های گذشته تهدید به وجود آنها روی میز می‌کند اجرایی شده بود که این نشان از توان بالای ایران در بازدارندگی است.

*کشوری که ولایت فقیه دارد، بن بست ندارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی با اطاعت از رهبری معظم انقلاب در راستای مقاومت مقابل استکبار جهانی یک لحظه به خود تردید راه نمی‌دهد و در این باره از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در راستای ایجاد فتنه در کشور در حال تشدید تحریم‌ها هستند ولی ایران از همه سختی‌ها گذر کرده است و مسیر صحیح را که همان حرکت پشت سر رهبری معظم انقلاب است پیدا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ایران اسلامی در شرایطی استثنائی است و دشمن برای ضربه زدن در این شرایط بسیار منتظر فرصت است و به این دلیل باید بسیار هوشیارانه حرکت کرد و در مسیر فعالیت بهانه‌ای به دست دشمن نداد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول