اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای مامور استخدام دستگاه‌های دولتی در اهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری کلاهبرداری که خود را مامور استخدام دستگاه‌های دولتی معرفی می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای مامور استخدام دستگاه‌های دولتی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی طاحونی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی مراجعه فردی و اعلام اینکه شخصی با هویت معلوم تحت عنوان نماینده یکی از دستگاه‌های دولتی با اخذ مدارک مبنی بر اینکه وی را استخدام می‌کند از وی کلاهبرداری کرده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات ماموران انتظامی موفق شدند فردی به هویت «ص-ع» را دستگیر که در تحقیقات انجام گرفته نامبرده علاوه بر این اتهام به چند مورد کلاهبرداری و جعل عنوان با دریافت مبلغی از افراد اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی، به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر به عموم مردم هشدار داد که در مواجهه با افرادی که خود را نماینده دستگاه‌های مختلف به‌ویژه نهادها و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کنند، کارت معتبر شناسایی و همچنین حکم ماموریت، درخواست کنند و در صورت امتناع آنان از ارائه مدرک خودداری کرده و مراتب را در کمترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/60003/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول